Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt psoriasis siden jeg var 10 år etter jeg farget/stripet håret (er 18 år nå). Har prøvd alt mulig slags resepter fra legen, laser etc etc. Men det kommer aldri vekk, å den eneste muligheten jeg tror vil funke er å bli healet av en healer. Noen som veit av en bra healer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har blitt "healet" og synes hele greia var veldig merkelig, vet ikke om jeg klarer tro på det.. Du kan google det, men du må kanskje bare leve med psoriasisen.. har hatt d selv og vet der er plagsomt, men tror det er mange "healere" der ute som bare er ute etter å melke penger fra lettlurte folk

Skrevet

Healing fungerer ikke.

• Liker 2
Skrevet

Det virket på meg men velg healer med omhu ;)

• Liker 2
Skrevet

Det har virket på meg også :) . Siden det dessverre er en del lurendreiere i den bransjen, så bør du høre deg litt for, gjerne få en anbefaling fra noen som har vært hos ham/henne. Prøv! Du har ingen ting å tape, bare alt å vinne!

Skrevet

Healing virker ikke, folkens. De som tror noe annet har mistet forstanden.

• Liker 5
Skrevet

Healing virker ikke, folkens. De som tror noe annet har mistet forstanden.

Deg om det. Vi som har prøvd det og oppnådd gode resultater av det, er av en annen mening.

• Liker 4
Skrevet

Meninger er ubrukelige uten objektive fakta og empiriske data.

• Liker 9
Skrevet

Meninger er ubrukelige uten objektive fakta og empiriske data.

For meg holder det iallfall at jeg selv har erfart at det virker. Hva andre måtte tro og mene om healing får være deres sak, og er ikke noe som får meg til å endre mening.

Vi får være enige om å være uenige :tommel: .

• Liker 7
Skrevet

Det er bevist at healing ikke fungerer, så hvis du tror noe annet så lurer du deg selv.

• Liker 6
Skrevet

har også forsøkt healing med forskjellige resultater. Jeg tror oppriktig at det er en placebo effekt av det, men uansett så bryr jeg meg ikke. Funker det så funker det :)

• Liker 2
Skrevet

Det er bevist at healing ikke fungerer, så hvis du tror noe annet så lurer du deg selv.

Det er bare placebo, men hva gjør det hvis de slutter å belaste helsebudsjettet? Det forutsetter selvsagt at "healeren" ikke gjør noe skadelig, som dessverre ikke er så uvanlig.

Anonym poster: ee10b0fbd9c2e130320f7576705b53d0

• Liker 1
Skrevet

Har hatt psoriasis siden jeg var 10 år etter jeg farget/stripet håret (er 18 år nå). Har prøvd alt mulig slags resepter fra legen, laser etc etc. Men det kommer aldri vekk, å den eneste muligheten jeg tror vil funke er å bli healet av en healer. Noen som veit av en bra healer?

:klo:

Bleker du fortsatt håret, og vil gå til en healer for å bli kvitt psoriasisen?

• Liker 4
Skrevet

Opererer disse healerne med en pengene-tilbake-garanti, eller betal etter resultat?

• Liker 1
Gjest Uanonymbruker
Skrevet

jeg tror mange av de som blir friske av healing har tenkt seg syke, sånn som man gjør med enkelte symptomer på f.eks angst, eller de tror de har blitt healet og slapper bedre av i kroppen og med det så løses spenningsknuter opp.

Men så lenge det funker, selv om det er placebo, så syns jeg det er bra :)

• Liker 3
Gjest Filleproletiet
Skrevet

jeg tror mange av de som blir friske av healing har tenkt seg syke, sånn som man gjør med enkelte symptomer på f.eks angst, eller de tror de har blitt healet og slapper bedre av i kroppen og med det så løses spenningsknuter opp.

Men så lenge det funker, selv om det er placebo, så syns jeg det er bra :)

Ja, det handler kun om hva man tror på, og det er begrenset hva de klarer å fikse. Har aldri opplevd noe mer kleint enn da jeg ble utfordret til og gå til healer og kinesolog for noen virkelige problemer jeg hadde i ryggen. Hjalp selvfølgelig ingenting. Healeren ville jeg skulle si en setning 50 ganger om dagen. Det var medisinen liksom. Hahaha. Har forsåvidt prøvd alle mulige "godkjente" behandlinger også, uten at det hjalp stort. Begynte imidlertid å trene bevegelighet og slikt type pilates, og det er det eneste som har hjulpet nevneverdig. :)

Skrevet

Ja, det handler kun om hva man tror på, og det er begrenset hva de klarer å fikse. Har aldri opplevd noe mer kleint enn da jeg ble utfordret til og gå til healer og kinesolog for noen virkelige problemer jeg hadde i ryggen. Hjalp selvfølgelig ingenting. Healeren ville jeg skulle si en setning 50 ganger om dagen. Det var medisinen liksom. Hahaha. Har forsåvidt prøvd alle mulige "godkjente" behandlinger også, uten at det hjalp stort. Begynte imidlertid å trene bevegelighet og slikt type pilates, og det er det eneste som har hjulpet nevneverdig. :)

Hva slags healer var dette? Jeg kjenner flere healere men ingen av dem ville finne på å si noe sånt.

Gjest Filleproletiet
Skrevet

Hva slags healer var dette? Jeg kjenner flere healere men ingen av dem ville finne på å si noe sånt.

Nei, det var kinesologen.

Skrevet

Jeg tenke tenke meg å tvinge slike "behandlere" til å skrive en setning 500 ganger på en tavle.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har også blitt healet. Healeren min sier at hun hjelper meg selv til å bli bra. Dvs at det er min egen kropp som gjør jobben. Og det kan jo sammenlignes med placeboeffekten!

Har ikke noe å si hva som skjer, jeg er mye bedre og det er det som er viktig.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...