*nora* Skrevet 16. februar 2004 #1 Skrevet 16. februar 2004 Ingen ønsker vel å ha appelsinhud, ser jo ikke så veldig lekkert ut, nei!! Jeg prøver nå å bli kvitt mine cellulitter, ved hjelp av trening, sunt kosthold og myyye vann!! Men, må innrømme at det går treigt, og da blir jo annonsen øverst på KG veldig fristende... Noen som har prøvd Cellulex og vet om det er noen virkning? Noen av dere som har blitt "lurt" til å kjøpe...?
Gjest Pirium Skrevet 16. februar 2004 #2 Skrevet 16. februar 2004 Jeg begynte med Cellulex for en uke siden. Spiser tablettene to ganger om dagen, og smører meg med kremen hver morgen etter dusj. Om det hjelper vil jo tiden vise. Har prøvd mye rart mot celluliter tidligere, med vekslende hell. Hadde lovet meg selv at jeg ikke skulle falle for flere markedsføringstriks på den fronten igjen, men oops :oops: Er litt flau, men får gjennomføre nå når jeg har satt i gang. Men NÅ er det siste gang altså ;-) (dersom det skulle vise seg at Cellulex ikke hjelper)
*nora* Skrevet 17. februar 2004 Forfatter #3 Skrevet 17. februar 2004 Kjenner meg igjen der... Enten man vil eller ikke så tror jeg de fleste av oss faller for slike lettvinte løsninger til en flottere kropp/et bedre liv... Gi meg en lyd om du synes det hjelper da, og lykke til :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå