Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gått mange runder med meg selv i forhold til dette og er 100% sikker på at jeg ikke ønsker barn i fremtiden selv om jeg er veldig glad i barn.

Men så møter jeg på noen jenter nå og da. Ofte spør jeg på en slik måte at de tror jeg vil ha barn, og da stiller de seg åpne til det å ha barn.. Men når jeg sier at jeg ikke vil ha barn, så er det ikke så viktig allikevel.

Det er ikke så lett å forstå seg på kvinnfolk! ;-)

Er det mer sosialt akseptert å ønske seg barn enn å ikke ønske seg barn dersom man er kvinne?

Anonym poster: 8a0b0dab09a565ec40e20f88d81a3bd5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et tips til deg er at du må aldri under noen omstendigheter lyve for en dame når det gjelder barn. Hvis du er 100% sikker på at du ikke vil ha barn må du si det med en gang.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

dere menn kan ta det mer med ro på det området, dere kan bli fedre mye lengre enn kvinner kan bli mødre, derfor er det ikke så farlig for dere å vente. For kvinner er det et viktig spørsmål å ta hensyn til og for min del er en partner som ikke vil ha barn utelukket

Anonym poster: 3e7f8de4eb28faabed1027c4f6c3bc69

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Et tips til deg er at du må aldri under noen omstendigheter lyve for en dame når det gjelder barn. Hvis du er 100% sikker på at du ikke vil ha barn må du si det med en gang.

skriver under på denne, det er veldig viktig å være ærlig om så tidlig som mulig!

AnonymBruker
Skrevet

Jammen da blir det jo ikke noe på meg ;-).

AnonymBruker
Skrevet

Jammen da blir det jo ikke noe på meg ;-).

så du lyver om å ønske deg barn for å få kvinner i seng?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

så du lyver om å ønske deg barn for å få kvinner i seng?

Nei, jeg bare troller litt ;-).

Jeg er ute etter et seriøst forhold og jeg ser ikke vitsen med å lyve på dette. Da skaper man seg bare et problem fremover i tid.

Det blir uansett OT.

Er det mer sosialt akseptert å ønske seg barn enn å ikke ønske seg barn dersom man er kvinne?

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Det er definitivt mer sosial akseptert å ønske seg barn som kvinne. Jeg kan aldri huske at noen av venninnene mine har blitt spurt om hvorfor de vil ha barn, mens jeg blir spurt (når det kommer fra i samtale at jeg ikke ønsker barn) om grunnen til dette.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Møter gjerne menn som ikke vil ha barn - men det skyldes nok at jeg har barn selv. Hadde jeg ikke hatt barn og ville ha det ville det selvsagt vært anderledes.

Jeg vil aller helst ikke ha flere barn selv, men skulle jeg møte drømmemannen og han absolutt ville ha barn ville jeg vel vurdere det.

Endret av Snella
  • Liker 1
Skrevet

Jeg hadde en periode på fire år hvor jeg ikke ønsket fler barn, og det var ikke måte på hvor mange som skulle overbevise meg om at å få fler var det eneste rette.

Den gangen ønsket jeg ikke, men sa hele veien at jeg aldri skulle si aldri, og nå er jeg til tider babysyk og er mer der at blir det fler barn så blir det det, men blir det ikke så er jeg mer enn fornøyd med det livet jeg har med det barnet jeg har.

Min eks fikk ikke på langt nær like ofte spørsmål om hvorfor han ikke ønsket flere barn.

Så min erfaring er at kvinner oftere får spørsmål om hvorfor og at folk ikke godtar når kvinner sier de ikke ønsker flere barn.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

jeg er jente da.

jeg løy til en fyr jeg var på dealern ei stund om at ja da jeg vil ha barn! men det var blank løgn ;) men måtte si ellers ville han ha dumpa meg. han dumpa meg likevel da men det var av andre årsaker.

Anonym poster: 21bc3ed2a295c2103862aeac6680f475

AnonymBruker
Skrevet

Dette forklarer litt for min del.

Kommer til å ignorere om dama har huket av ønske om barn i profilen.

Har hun skrevet at det er viktig for henne, så blir det ikke ignorert.

Hvor stort ønsket er finner man vel ut i datingprosessen :-).

AnonymBruker
Skrevet

jeg har venninner som ikke ønsker barn og venninner som ønsker barn for min del aksepterer jeg begge deler like mye. det er ikke min plass å fortelle folk hvordan de skal leve livet. å om de vil ha barn eller ei er helt opp til dem.

men jeg er en som ønsker barn veldig å vil heller finne ut det så tidlig som mulig hvordan barneønsket er hos den andre personen for jeg trenger ikke kaste bort tid.og jeg regner med en som ikke ønsker barn heller vil bruke tiden med likesinnede.

Anonym poster: 84bf7c2af62c0ec340a28efc50e89fe8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...