Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har epilert i 4 år, men går tilbake til barberhøvel pga veldig mye inngrodde hår, sår + at det må gjøres ganske ofte og leggene ikke ser ut på et døgn etter..

Jeg gikk innom her: http://www.gillettevenus.no/no_NO/products/embrace/index.jsp og ser det er mange forskjellige høvler hos Venus. Embrace, sensitive, breeze, moisturerich, vibrance, divine, disposables.....

Hvilken liker dere best? Eller bruker dere kanskje annet merke?

Videoannonse
Annonse
Gjest Pepsi89
Skrevet

Jeg synes høvelene som menn bruker er skarpere og bedre enn de som er til oss kvinner..

Skrevet

Har epilert i 4 år, men går tilbake til barberhøvel pga veldig mye inngrodde hår, sår + at det må gjøres ganske ofte og leggene ikke ser ut på et døgn etter..

Jeg gikk innom her: http://www.gillettevenus.no/no_NO/products/embrace/index.jsp og ser det er mange forskjellige høvler hos Venus. Embrace, sensitive, breeze, moisturerich, vibrance, divine, disposables.....

Hvilken liker dere best? Eller bruker dere kanskje annet merke?

Ja, epilering er skuffande diverre :(

Alle skryt av manne-høvlar, men dei er så maskuline :(

Gjest Bobler
Skrevet

Ja, epilering er skuffande diverre :(

Alle skryt av manne-høvlar, men dei er så maskuline :(

Er det så viktig å ha en feminin barberhøvvel? :fnise:

Nei, beste jeg har brukt er en ordentlig manne-høvel. De gilette høvlene er bare oppskrytt.

• Liker 1
Skrevet

Er det så viktig å ha en feminin barberhøvvel? :fnise:

Nei, beste jeg har brukt er en ordentlig manne-høvel. De gilette høvlene er bare oppskrytt.

Ja, det er viktig at den er kvinnete ;)

Skrevet

Men mannebladene passer jo på Venus-håndtakene. :)

Og helt enig i at mannebladene er mye mye bedre enn damebladene, men synes Venushåndtaket er bedre å holde i, så jeg bruker bare det sammen med Mach3 eller hva bladene heter.

• Liker 2
Skrevet

Og helt enig i at mannebladene er mye mye bedre enn damebladene, men synes Venushåndtaket er bedre å holde i, så jeg bruker bare det sammen med Mach3 eller hva bladene heter.

Så eg kan bruke kvinne-handtaket? :)

Skrevet

Så eg kan bruke kvinne-handtaket? :)

Jepp! :)

Skrevet

Mach3 bladene er de beste, og holder ganske så lenge også, praktisk og økonomisk :)

• Liker 2
Skrevet

Enig med Meadow. Mach3 er best!

AnonymBruker
Skrevet

Akkurat det gjør jeg også! Mach3 er den BESTE (jeg har prøvde alle Gillettes ulike barberblader).

Kvinnerbladene er "sløvere" på en måte, som om Gillette undervurderer oss kvinner eller noe. :tongue:

Anonym poster: 93f7c729680356e6c352d4544cf249aa

Skrevet

Akkurat det gjør jeg også! Mach3 er den BESTE (jeg har prøvde alle Gillettes ulike barberblader).

Kvinnerbladene er "sløvere" på en måte, som om Gillette undervurderer oss kvinner eller noe. :tongue:

Anonym poster: 93f7c729680356e6c352d4544cf249aa

Enig. Ett mach-blad har jeg ganske lenge (par-tre uker?), mens venus bladene er jo sløve før du har tatt de ut av pakka! Har du brukt de en gang er de jo så og si ubrukelige etterpå. Så helt klart mer økonomisk å kjøpe mach!

Skrevet

Ser ut til at det blir en kvinnehøvel og et manneblad (uhm...) på meg, da?

• Liker 1
Skrevet

Ser ut til at det blir en kvinnehøvel og et manneblad (uhm...) på meg, da?

Hihi jeg innså det samme etterhvert jeg og, derfor jeg gikk over til å kalle det Mach... :gjeiper:

Skrevet

Jeg bruker også Venus-høvelen, men nå skal jeg prøve Mach-bladet sammen med Venus-håndataket :hoppendeglad: .

Skrevet

Jeg bruker også håndtaket til 'kvinnehøvelen', og mach3 bladene, syntes det er den beste kombinasjonen. :)

Skrevet

Kvar får ein tak i dei billegaste mach 3 blada?

Skrevet

jeg bruker også kvinne håndtak (haha har mange forskjellige farger) med et Mach3 blad :D synes det er den beste løsningen OG det ser hvertfall LITT kvinnelig ut. jeg kjøper mannebladene på vanlige matbutikker, som rimi for eks. :)

Gjest EryMax
Skrevet

Jeg har en Gilette Fusion Power, synes den funker veldig bra men den er blå.

Gjest mari kontrari
Skrevet

Ordet manneblad har akkurat fått ny mening for meg.

...og forøvrig var tipset om å kombinere manneblader med venushåndtak genialt - sist jeg hadde en herrehøvel ble jeg nemlig (feilaktig) beskyldt for å snikbarbere med samboerens høvel. (Nå kan jeg nøye meg med å stjele mannebladene hans. :lur: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...