Gå til innhold

Hobbyutstyr på ebay-tråden!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv har jeg handla massevis av altslags på www.ebay.com og jeg ser at flere og flere henger seg på, gjerne da innen crafts : http://crafts.shop.ebay.com/

Derfor oppretter jeg nå denne tråden slik at vi kan linke våre kjøpt innen for hobby så vi andre også kan henge seg på! Nå begynner vel juleforberedelsene snart, og så glad jeg er i kreativt arbeid så blir det en del julegave-laging i år!

Nå har jeg ikke handla noe annet enn dette siste uka:

Bambuspinner: http://www.ebay.com/itm/290585614744?var=590021182885&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

Satinbånd: http://www.ebay.com/sch/sis.html?_kw=3%2F8%27%27+9mm+Satin+Christmas+Ribbon++options+U+pick+5yds+%2C10yds%2C50yds++%23114&_id=150684775476

Men håper jeg blir inspirert av dere andres kjøp!

Link gjerne alle kjøp slik at vi andre kan se!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva skal jeg skrive for å finne ting til lysdekorering?

Er ikke så flink i engelsk.

Så flott, at du laget denne tråden

Anonym poster: 210afd59ac9e7caa3180a215ae65b8b5

Skrevet

Hvordan finner jegh skikkelig ullgarn der? Finner mange garnnøster, men de færreste ser ut som skikkelig ull.

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet om brannhemmende matriale til dekorering av lys?

Ser mye som selges er brannfarlig, så jeg er på jakt etter noe brannhemmende

AnonymBruker
Skrevet

Jeg søkte: Candle Decor på craft http://www.ebay.com/...kw=candle decor da kommer det opp noe, så må du bare klikke deg videre frem så finner du noe:)

Ribbon(bånd), stamble, decor, beeding, rub-ons(veldig stilig på lys) http://www.ebay.com/...bb on&_osacat=0 og mye mye mer:)

Gikk inn på den siste linken din. Det var noen flotte sommerfugler, men kan de brukes på lys da? Hva er de laget av? Plast,papir?

Skrevet

Anbefaler også www.etsy.com (samme som norske Epla, men større) til handling av hobbyting!

Velg "Supplies" og søk etter hva du ønsker :) Jeg handler bl.a. stort sett ALT av smykketing der inne :) Er samme "opplegg" som Ebay, med forskjellige private selgere.

• Liker 2
Skrevet

Jeg søkte: Candle Decor på craft http://www.ebay.com/...kw=candle decor da kommer det opp noe, så må du bare klikke deg videre frem så finner du noe:)

Ribbon(bånd), stamble, decor, beeding, rub-ons(veldig stilig på lys) http://www.ebay.com/...bb on&_osacat=0 og mye mye mer:)

Fikk bestilt sticers (rub-on). bestilte sommerfugler,men svarte ikke til forventningene. Jeg gnir og gnir,men ikke om de slipper. Først da jeg tok en skje,og brukte skaftet hardt ville det sitte på et papir. Dette var en prøve,men kan ikke bruke dette på lys, for jeg vil jo ødelegge lyset om jeg må bruke noe hardt og bruke krefter.

Kansje noe galt med de? Skal jo være lett og overføre de.

noen som har prøvd?

Skrevet

Fikk bestilt sticers (rub-on). bestilte sommerfugler,men svarte ikke til forventningene. Jeg gnir og gnir,men ikke om de slipper. Først da jeg tok en skje,og brukte skaftet hardt ville det sitte på et papir. Dette var en prøve,men kan ikke bruke dette på lys, for jeg vil jo ødelegge lyset om jeg må bruke noe hardt og bruke krefter.

Kansje noe galt med de? Skal jo være lett og overføre de.

noen som har prøvd?

Jeg var også redd for å ødelegge lyset og de 2 første gangene gjorde jeg vel d ,men d handler om tålmodighet og sterke armer:p Jeg brukte rub ons fra hobbyhimmelen på kubbelys fra nille å de ble knallflotte,skal poste bilde av dem når jeg kommer hjem:) Jeg brukte forøvig ei flat treslejv til å presse dem på,da satt dem som støpt- og å brenne lysene gikk også fint:) Du må bare føle deg frem på en måte:)

• 2 måneder senere...
Skrevet

Jeg har selv kjøpt bambuspinner på ebay, og merket meg da at de fleste settene bare var fire pinner i, slik som du har kjøpt. Men hvordan bruker man dem, da? Jeg kan ikke se for meg hvordan man strikker rundt med bare fire pinner i stedet for fem, annet enn å strikke med masker på tre pinner og en ved siden av? Det virker jo bare kronglete...? :klo:

Skrevet

Jeg har selv kjøpt bambuspinner på ebay, og merket meg da at de fleste settene bare var fire pinner i, slik som du har kjøpt. Men hvordan bruker man dem, da? Jeg kan ikke se for meg hvordan man strikker rundt med bare fire pinner i stedet for fem, annet enn å strikke med masker på tre pinner og en ved siden av? Det virker jo bare kronglete...? :klo:

Jeg har også lagt merke til det(etter at jeg kjøpte såklart) så foreløpig har jeg ikke fått brukt dem for jeg mangler jo en pinne, jeg har ikke helt skjønt hvorfor dem bare selger 4 liksom:/

Men jo jeg har jo faktisk brukt dem, jeg brukte de 4 bambuspinnene sammen med en av mine stålpinner, men neste gang jeg handler må jeg huske på å enten kjøpe dobbelt opp eller følge med om dem selger 5, ikke 4:p

Skrevet

Åå, disse var så fine at jeg måtte kjøpe dem. Jeg har ikke noe å bruke dem til, da, men de blir kanskje en fin julegave til bestemor? Hun finner garantert noe kult å bruke dem på :)

Skrevet

Jeg har også lagt merke til det(etter at jeg kjøpte såklart) så foreløpig har jeg ikke fått brukt dem for jeg mangler jo en pinne, jeg har ikke helt skjønt hvorfor dem bare selger 4 liksom:/

Men jo jeg har jo faktisk brukt dem, jeg brukte de 4 bambuspinnene sammen med en av mine stålpinner, men neste gang jeg handler må jeg huske på å enten kjøpe dobbelt opp eller følge med om dem selger 5, ikke 4:p

I f.eks USA og England er det vanlig å selge sett med 4 pinner :) de strikker rundt sånn som vi gjør, men har maskene fordelt på tre pinner og strikker med den fjerde. Det passer ikke for alle tror jeg, for vet noen amerikanere kjøper to sett for å få fem pinner å strikke med. Så har de noen "reservedeler" når sofaen spiser pinner ;)

Vet noen her til lands også sverger til å strikke med fire pinner, synes det er enklere og går fortere siden de slipper å bytte pinne like ofte. Har prøvd å bruke bare 4 pinner, men ble bare kluss for meg :fnise:

Skrevet

I f.eks USA og England er det vanlig å selge sett med 4 pinner :) de strikker rundt sånn som vi gjør, men har maskene fordelt på tre pinner og strikker med den fjerde. Det passer ikke for alle tror jeg, for vet noen amerikanere kjøper to sett for å få fem pinner å strikke med. Så har de noen "reservedeler" når sofaen spiser pinner ;)

Vet noen her til lands også sverger til å strikke med fire pinner, synes det er enklere og går fortere siden de slipper å bytte pinne like ofte. Har prøvd å bruke bare 4 pinner, men ble bare kluss for meg :fnise:

Takk for oppklaring!Har forsøkt å strikke på den måten selv da jeg plutselig manglet en pinne, men det funket overhodet ikke for meg. Det er vel gjerne bare vanesak :)

Skrevet

her er et kort med disse beltespennene på...

408613_3762391904499_1841252959_n.jpg

318933_3813413980019_1790773852_n.jpg

• 2 uker senere...
Skrevet

Hva søkte du på for å finne de merkelappene avbildet øverst? (jeg får bare opp bilde av dem og ikke noe link når jeg trykker videre på linken) ;)

Tenkte de kunne være fine å feste på julegavene. (Selv om det muligens begynner å bli litt sent å bestille slike ting fra ebay nå;) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...