Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når man ser på listen over hvem som er pålogget på facebook, og det ikke står en grønn runding men en hvit firkant, som er symbolet for mobil (?) betyr det da at de er pålogget via mobilen?

Anonym poster: 20f5fd4eeb2c970825bc5a5ef27d351b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Når man ser på listen over hvem som er pålogget på facebook, og det ikke står en grønn runding men en hvit firkant, som er symbolet for mobil (?) betyr det da at de er pålogget via mobilen?

Anonym poster: 20f5fd4eeb2c970825bc5a5ef27d351b

Veldig enkelt. Det betyr at mld du sender blir sendt til mobiltelefonen deres :)

Anonym poster: fa259dd2eb0f943c5a1aeff35319affa

AnonymBruker
Skrevet

Folk sier at det står sånn mobilmerke på mitt navn, og det eneste jeg har er facebook-appen på telefonen. Merket står også der når jeg ikke er inne på fb. Men det er jo sånn at jeg aldri logger ut av den appen da, selv om jeg ikke har den oppe.

Så det er vel det det betyr da, at man har tilgang til fb på en smartelefon. Jeg har ikke noen sånn facebook messenger-app eller noe annet. Så jeg må inn på fb på telefonen for å sjekke.

Anonym poster: 7cc38c2618e123e24910c7d0b0924761

Skrevet

Hmm, ja ok. Ja jeg har fått beskjed om at meldingen blir sendt til telefonen deres når det merket er der.

Jeg har også appen på telefonen, men har aldri vært logget inn via telefonen da det rett og slett er plundrete.Men det kan jeg jo spørre noen om: om jeg også har sånt "merke" :)

Så når det merket er der så kan personen enten være pålogget via telefonen, eller så kan personen bare være pålogget via appen, og da når meldinger sendes så kommer det til telefonen. Så når det merket er der så kan man kanskje ikke se om personen faktisk er inne på facebook, eller bare er pålogget på appen?

Egentlig ikke så viktig det her, bare artig å vite hvordan det funker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...