Gå til innhold

Hvilken sportsbutikk velger du å handle i?

blomsterkvasten

Anbefalte innlegg

Noen velger forretningen fordi den er nærmest, andre velger den fordi den er billigst, mens noen igjen går etter servicen. Hva går du etter når du skal ha noe spesifikt i en sportsforetning?

(Tenker hovedsakelig på kjeder, men har du en butikk du er rimelig fornøyd med , så er det nok flere enn meg som gjerne vil ha et tips) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Handler nesten bare på x-life.no :) Skal jeg fysisk gå, går jeg i den jeg føler for der og da.. g-sport, xxl eller gmax. Samme egentlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handler nesten bare på x-life.no :) Skal jeg fysisk gå, går jeg i den jeg føler for der og da.. g-sport, xxl eller gmax. Samme egentlig :)

x-life.no har jeg faktisk aldri hørt om :) . dette må sjekkes ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gsport er den butikken jeg går mest i, hovedsaklig pga tilgjengelighet og service. Den lokale Intersporten skyr jeg som pesten, mer idiotisk service skal man lete lenge etter, hadde jeg ikke hatt gavekort på 1500kr hadde jeg ikke handler der i det hele.

På nett går det mye i ellos når det jgelder treningsklær, de har ofte gode tilbud :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solsmil

jeg foretrekker löplabbet når jeg skal handle løpesko, og ellers oslo sportslager når jeg skal ha noe spesielt utstyr (feks ski), fordi jeg har erfart at de vet veldig mye om hva de snakker om - noe de ikke alltid gjør på andre sportsbutikker. Skal jeg bare ha treningsklær går jeg der de har godt utvalg:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sko har jeg kjøpt på Løplabbet, ellers så foretrekker jeg å handle på nett, getinspired.no, x-life.no, sportsmaster.no (kjøpte treningsutstyr der). Skal jeg fysisk i en sportsbutikk så foretrekker jeg Gsport. Har og Intersport ikke langt unna, men den butikken liker jeg ikke pga service og utvalg. Sykkel kjøpte jeg på Sykkelhuset, og der kjøper jeg alt som har med sykkelen å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handler mye på g-sport og mx sport. I tillegg blir det mye på SATS når de har sånne medlemsdager og sånt, synes de har så mye fint der fra Nike.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner at alle hjerter gleder seg hos meg nå :) . Jeg jobber selv i G-Sport, så jeg er glad at folk synes servicen er bra (Dette er noe vi streber etter). Jeg selv har alltid handlet hos G-sport, selv før jeg startet å jobbe der selv. dette pga service og tilgjenglighet. Selvsagt vil det alltid være butikker som ikke holder kjedestandard, men jeg vet at min butikk holder den og vel så det :D

Men, de gangene dere får dårlig service, i alle sportsbutikker, kan noen utdype hvorfor dere føler dere har fått dårlig service? Ikke bare er jeg nysgjerrig, men jeg lærer også ekstremt mye av dette, så ville vært fint om noen gadd å svare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joggesko = oslo sportslager. Skal jeg ha en løpetights eller lignende, sjekker jeg på nett hvor det er tilbud før jeg går i butikken for å prøve og handle. Går som oftest på gmax eller xxl fordi de har stort utvalg og alltid mye tilbud (spesielt gmax).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

XXL er best syns jeg! Stort utvalg, god service og lave priser! Kjører heller 3 kvarter for å komme meg dit enn å kjøpe no på den lokale forretningen, den er dyr i forhold...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

G-sport og Sportsmaster. Er veldig fornøyd med sportsmaster :) De selger kvalitiet istedenfor dritt som XXL sport gjør!

Jeg kjøpte treningsmaskin sist, det kostet en del, men var verdt det :)

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens det å kjøre halvannen time totalt koster 0,-? xD

Gjør jo gjerne litt annet enn å bare shoppe på XXL da det ligger inne på et stort kjøpesenter =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Handler der det er billigst. Handler gjerne treningsklær og lignende når jeg er på reise i utlandet.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...