AaaaK Skrevet 6. august 2012 #1 Skrevet 6. august 2012 Akkurat denne delen er jeg ganske ny på, så, kan noen forklare meg litt fordeler, ulemper og en forklaring på hva som er forskjellene på alt det forskjellige? Målet er først og fremst å stramme opp. Trener styrke 3-4 og løper 30 min 1-2 ganger i uken. Har hatt pt-timer, men i lengden blir jo det dyrt. Fikk uansett beskjed om at proteinpulver burde jeg ta, noe jeg også har gjort, men lurte på om det var noe annet jeg burde "slenge på"?
Gjest Herr Heftig Skrevet 6. august 2012 #2 Skrevet 6. august 2012 http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=56972.0 Dennelinken er skrevet på treningsforum.no fra et ganske belærende perspektiv
Missandei Skrevet 6. august 2012 #3 Skrevet 6. august 2012 Har du lite proteiner i kosten? Hvis ikke, burde det ikke være nødvendig med masse proteintilskudd. Hvis du skal stramme opp, må du minske fettprosenten, og det gjør du ved å gå i kaloriunderskudd. Norges idrettsforbund anbefaler rundt 1,5 ganger så mye protein pr kilo kroppsvekt hver dag om man trener mye, og dette er fullt mulig å få i seg med vanlig kosthold. Så se heller på kostholdet før du bruker masse penger på tilskudd, så kan du heller kjøpe om du ser at det er behov for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå