Sanna29 Skrevet 6. august 2012 #1 Skrevet 6. august 2012 Hvordan går man frem hvis man etter prøvetime ikke er fornøyd med frisør..?? Jeg var ikke fornøyd, men syns det var litt vanskelig å si fra der og da. Gikk til en friøsør i nærheten av der bryllupet skal være. Han kunne ikke selv, men anbefalte en annen i salongen. Problemet var først om fremst at vedkommende snakket fryktelig dårlig norsk..... Det funket brukbart i salongen da andre frisører hang rundt som tolker, men selv da ble det ikke helt rett. Må ha med frisør på dagen, og er ganske bekymret for hvordan det gå uten kyndige tolker/frisører ved siden av.... I tillegg hadde de ikke sminke, og jeg må selv kjøpe inn det jeg trenger. Bruker lite sminke til vanlig, utover mascara og lippgloss, og syns det blir et usikkerhetsmoment til å måtte kjøpe inn sminke som jeg vet vil sitte en hel dag. Vil ha det skikkelig på bryllupsdagen selvsagt ! I tillegg til at dette blir fordyrende selvsagt. Har sjekket, og funnet noen andre som kan ta dette, og som virker laaaangt bedre. De har tilbudt prøvetime. Men først må jeg jo si fra til frisøren min. Ville dere byttet? Og er det andre som har byttet etter en prøvetime..? Føler meg rett og slett litt dum!
Portvinpiken Skrevet 6. august 2012 #2 Skrevet 6. august 2012 Du kan gjøre to ting: snakke med den første og fortelle at du ikke er fornøyd og høre om du kan få en ny prøvetime, eller høre om du kan avlyse avtalen for så å finne en ny. Selvfølgelig skal du si ifra. Er man ikke fornøyd, så er man ikke fornøyd. Og hvis du skal ha med deg frisør en hel dag så vil jeg tro dette koster så greit at man da ikke skal betale for noe man egentlig ikke vil ha? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå