Peluche Skrevet 16. februar 2004 #1 Skrevet 16. februar 2004 Jeg er så glad i dag :-) Har funnet en kanskje-kjole i helgen, den er på en måte HELT super, til kirken, skåret i gleden er at gubben ikke likte den så godt. Han liker ikke store kjoler, han vil ha en kroppsnær havfruekjole. Han så en modell i en og syntes det var så fin form på kjolen :o Så er jeg så glad for at livet akkurat nå er akkurat sånn som jeg vil at det skal være på dette punktet i livet mitt og det gjør at jeg er veldig glad for at jeg snart skal markere at min supermann og jeg skal prøve å fortsette å ha det sånn lenge, lenge Boble, boble, jeg gleder meg til bryllupet og livet etter det!!! :klem2:
Isiselin Skrevet 16. februar 2004 #2 Skrevet 16. februar 2004 Har funnet en kanskje-kjole i helgen' date=' den er på en måte HELT super, til kirken, skåret i gleden er at gubben ikke likte den så godt. Han liker ikke store kjoler, han vil ha en kroppsnær havfruekjole. Han så en modell i en og syntes det var så fin form på kjolen :o [/quote'] tror han kommer til å synes du er den vakreste i verden og at kjolen din er den vakreste i verden uansett på bryllupsdagen... Bare det er deg inni kjolen tror jeg han kommer til å overse alt annet! Kos deg med boblegleden! Hurra! *boble litt sammen med Peluche*
Gjest Tex Skrevet 16. februar 2004 #3 Skrevet 16. februar 2004 Har funnet en kanskje-kjole i helgen' date=' den er på en måte HELT super, [/quote'] En kanskje-kjole som på en måte er helt super....? :o Det hørtes litt spennende ut.....
Gjest Lompa Skrevet 16. februar 2004 #4 Skrevet 16. februar 2004 Han skal da ikke vite noe om kjolen du velger! Han skal IKKE se kjolen før dagen. Ok at man forhører seg om hva slags type kjole han ser for seg sin kjære i, så du ikke stiller i en marengskjole hvis han avskyr det f.eks....Ikke at det er så mange som bruker marengskjoler lenger- Heldigvis! Men til syvende og sist er det DITT valg hvordan kjolen skal se ut, akkurat det har han null,niks og nada å si over.....
Peluche Skrevet 16. februar 2004 Forfatter #5 Skrevet 16. februar 2004 Livet var helt perfekt, jeg ville gjort noe med skjørtet... fargen var også perfekt... det ikke-perfekte var at gubben ikke likte den så godt. Men jeg skal jo bestemme det SELV da, selvsagt!! Ender sikkert med en annen, det er jo gud-hjelpe-meg så lenge til bryllupet enda.... og så kan man jo ha flere kjoler, så slipper man dette vanskelige valget Glad lell, jeg!
Holly Hobbie Skrevet 16. februar 2004 #6 Skrevet 16. februar 2004 Hvor mange kjoler hadde du tenkt å ha den dagen, da? Jeg nøyer meg med en jeg
Peluche Skrevet 16. februar 2004 Forfatter #7 Skrevet 16. februar 2004 Tror jeg skal ha to. En til vielsen og en til festen. Gidder ikke dra rundt på en svær kjole på festen, men kunne tenkt meg å "slå til" med en flott en i kirken!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå