Gå til innhold

Fluconazol mot sopp, hvor fort virker den?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har fått sopp, den smertefulle typen som ikke vil gå bort. Var hos legen i dag og fikk fluconazol, en pille på 150 mg som engangsdose. Må si at jeg sitter her og vrir meg i ubehag og vil vite om andres erfaringer!<br /><br /> Anonym poster: 4b60b38ffd899328e325cfb6cf5e90ba

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må nok belage deg på vente noen dager, for meg tar det alt fra 3-5 dager før jeg er helt ok igjen. har jeg vært litt utålmodig har jeg tatt to tabletter, men har uansett gått 3-5 dager.

• 9 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på om det er vanlig å få sort utflod etter å ha tatt denne pillen? Det står ikke i pakningsvedlegget. Det er ikke blod.

Lurer også på hvorfor man ikke kan ta allergi og P-piller? Jeg gjorde det jeg da....

Anonym poster: c986271ad914d76d8c6987c7519e8e6a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gått på både allergitabletter og p-piller når jeg har fått på Fluconazol, ingen har sagt noe om det.

På meg tar det noen dager før det virker. Men hvis det ikke virker med en engangsdose så må du ringe legen å få resept på fler. Da tar man en tbl hver tredje dag også en tbl i uka i opptil 6 mnd om det er behov for det.

Anonym poster: 0ce8f3a79080f0c33df857ee720998d4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...