venus_ Skrevet 6. august 2012 #1 Skrevet 6. august 2012 Hva er din favoritt tv-serie? Bare lov å nevne en!
Ryvre Skrevet 6. august 2012 #7 Skrevet 6. august 2012 Jeg klarer ikke å nevne bare 1....sorry Game of Thrones og Walking dead Dette er serier jeg bare går og venter og venter på og kan gjerne se dem om og om igjen. Elsker mange andre serier også, men disse er helt spesielle
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 6. august 2012 #8 Skrevet 6. august 2012 Bare 1? Det er jo nesten umulig! Men hvis jeg bare fikk lov til å se på en tv-serie resten av livet mitt hadde det vært Buffy the vampire slayer 1
Mann 42 Skrevet 6. august 2012 #12 Skrevet 6. august 2012 For øyeblikket, i påvente av at Walking Dead skal komme i gang og Joss Whedon skal få kontrakt på 10 nye sesonger med Firefly, så tror jeg at det er "Justified".
Yme Skrevet 6. august 2012 #14 Skrevet 6. august 2012 For øyeblikket, i påvente av at Walking Dead skal komme i gang og Joss Whedon skal få kontrakt på 10 nye sesonger med Firefly, så tror jeg at det er "Justified". Er det noe snakk om at fierfly skal få nye sesonger, eller er det ønsketenkning?
vaniljeis Skrevet 6. august 2012 #16 Skrevet 6. august 2012 Bare en?! Følger med på så mange... Grey's Anatomy! 1
Vendie Skrevet 7. august 2012 #18 Skrevet 7. august 2012 Vanskelig å svare på, altså... Tror jeg må si Sherlock. Eller Sons of Anarchy? Eller Game of Thrones. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå