Frua Skrevet 6. august 2012 #1 Skrevet 6. august 2012 Jeg har den siste tiden kun spist vegetarmat og trives godt med det. Jeg har ikke noe sug etter kjøtt men jeg vet ikke om jeg kommer til å leve resten av livet som vegetarianer heller. Til helgen er jeg blitt bedt bort på mat og jeg vet at det blir servert kjøtt. Jeg vurderer å spise maten som blir servert men jeg ble brått litt usikker. Er det vanelig å få vondt i magen hvis man ikke har spist kjøtt på en stund?
AnonymBruker Skrevet 6. august 2012 #2 Skrevet 6. august 2012 Jeg var veggis i halvannet år og hev innpå to gigantiske hjemmelagde burgere dagen jeg sluttet - ingen problemer. Tror mye er psykisk også, da 'alle' har hørt at man skal få vondt i magen og man forventer det. Anonym poster: e72fe8727bb53b37650845478de1addd
Binta Ba Skrevet 6. august 2012 #3 Skrevet 6. august 2012 Jeg er gift med en muslim, og spiser dermed lite svin. Mest kylling og lam. Merket raskt at når jeg da spiser middagsretter med svin har jeg fått vondt i magen blitt oppblåst og fått løs avføring. Du kan fint være forberedt på at magen KAN reagere, men folk er forskjellige.
Frua Skrevet 6. august 2012 Forfatter #4 Skrevet 6. august 2012 Jeg er gift med en muslim, og spiser dermed lite svin. Mest kylling og lam. Merket raskt at når jeg da spiser middagsretter med svin har jeg fått vondt i magen blitt oppblåst og fått løs avføring. Du kan fint være forberedt på at magen KAN reagere, men folk er forskjellige. Jeg har også opplevd dette med svin på normalt kosthold så det er vel derfor jeg lurer litt på dette. Ser liksom for meg at det blir værre når det er en stund siden sist men det er jo ikke sikkert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå