Gjest Merkelig meg Skrevet 6. august 2012 #1 Skrevet 6. august 2012 Er det sant at hvis man ikke tilbringer nok tid med familien sin så er du et dårlig menneske, eller vil bli et dårlig menneske? Er man kjanskje mer utsatt til og bli et "kald" person som ikke blir seg så veldig om andre kanskje???
AnonymBruker Skrevet 6. august 2012 #3 Skrevet 6. august 2012 Prøver et familiemedlem å manipulere deg ved å fortelle slike oppspinn? Anonym poster: 496a332d4437fef12ba06de07993ced5
Gjest Kinomo_ Skrevet 6. august 2012 #4 Skrevet 6. august 2012 Kjære Ts. Ikke bry deg om dem men søk heller hjelp slik at du kan få bygget deg opp, få økt din selvtillit . Psykologtimer ville styrke deg. Det hjalp meg til å stå opp og ta avstand til min families totalt forvrengte virkelighetsbilde. Dvs at du idag er mat for dem(styrke) som gjør at de har behov for å si slikt til deg(bryte deg ned) Gå til en psykolog og be han bygge deg opp. Jeg vil love deg at det er bare så verdt det at du vil ikke ha behov for å snu deg tilbake et nanosekund. Støtteklem fra en som nå vet å snu den runddans hun ble utsatt for.
Gjest Merkelig meg Skrevet 6. august 2012 #5 Skrevet 6. august 2012 Jeg har ingen selvtillits problem. (håper jeg) Ingen som prøver og manipulere meg med dette. Jeg er rett og slett ingen familie person og føler lite med andre som generelt egentlig.. Har nesten ingen kontakt med min mamma fordi jeg bare VIL ikke prate med henne. (Hun har bare vært snill med meg og har aldri gjort meg noe enn bare å elske meg) Har også veldig med temperament og får rare tanker som jeg vil helst ikke skrive her. En ganske god vennina av meg har nå fått kreft og når hun fortalte dette så følte ikke jeg rett og slett ingen ting. Kan ikke helt forklare det, men jeg bryr meg ikke. Dette kan ikke være normalt? Mamma sier hele tiden at jeg ligner på faren min. Har aldri sett han fordi han sitter i fengsel for mord i Brasil på livstid. Vet ikke om dette har noe å si. Burde jeg dra til legen kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå