Gå til innhold

Da har jeg og kjæresten min bestemt oss for å forlove oss!

Anbefalte innlegg

Gjest Loverdose
Skrevet (endret)

:biggrin: :biggrin: :biggrin:

Kjæresten min er i skrivende stund bortreist (jobb). Han ringte meg for noen dager siden, og han var i skikkelig godt humør og snakket om at han skulle gi meg en kjempe flott gave når han kom hjem. Til slutt sa han at han ikke orket å vente, at han har tenkt på det så lenge og at han ville spørre meg der og da. Han spurte meg om vi skulle forlove oss.

Jeg begynte å gråte på sekundet. Og greide ikke slutte å si ja. Herregud, så fint det var å høre de ordene. Jeg er så lykkelig! Jeg kan ikke tro at jeg skal få ring på fingeren!!! Er helt i ekstase enda (dette skjedde for noen dager siden, men kjennes ut som han spurte for bare noen minutter siden). Sitter å smiler for meg selv hele tiden. Jeg er mer enn noe annet glad for at han faktisk ikke gikk ned på kne foran meg - det er i min verden litt for romantisk. At han spurte over telefonen gjør meg ingenting. Han er såpass mye bortreist på jobb som han er, og mange av de mest seriøse samtalene vi har hatt har blitt tatt over telefon (om noen skulle reagere på at han spurte over tlf, så er begrunnelsen dette).

Men var ikke akkurat det jeg skulle skrive om! Greia er at vi skal få ringene på fingrene våre når han kommer hjem. Jeg har sett rundt på nettet og funnet mange flotte ringer, men jeg leter etter de absolutt perfekte - dermed vil jeg lete EKSTRA mye. Noen som har noen gode sider å anbefale? Om de er utenlandske eller ikke spiller ingen rolle. Vi skal også til nærmeste Gullsmed når han kommer hjem, men vil sjekke ut litt på nettet først. Må også nevnes at budsjettet er litt stramt, så må være en side der ikke ringene koster over 20 000,- for å si det slik. Er på jakt etter ringer i sølv eller hvitt gull, gjerne litt "tøffe" og stilige ringer. Jeg vil ikke ha en stor diamant ring, heller en enkel og plain ring med små detaljer.

Herregud, så glad jeg er. :hjerter_rundt: :hjerter_rundt:

Endret av Loverdose
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye!!!!!!!!! :blomst:

AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer! Det er ikke alle som må ha et romantisk frieri, jeg er i samme situasjon som deg hvor sambo og jeg mere pratet om det og han tok meg med for å se på ringer :hjerte:

Vi fikk ringene i dag :D Har kjøpt hos Bjørklund i gult gull, de er buede og min har et lite hjerte på, mens hans er uten bling. Lykke til med ringshopping, det er skikkelig koselig :) <br /><br /> Anonym poster: ac709d7414e3c46864f1bf756bc3d463

AnonymBruker
Skrevet

Dere har vel bestemt dere for å gifte dere, og nå er dere forlovet? <br /><br /> Anonym poster: bd20a4532453eb3d2dd264fed56edc22

• Liker 3
Skrevet

Jeg vet ikke om noen sider, men ville bare si GRATULERER :smilyblomst::hoppendeglad:

Gjest Loverdose
Skrevet

Tusen hjertelig takk! :biggrin:

Skal sjekke ut den siden du anbefalte AB. :)

Skrevet

Dere har vel bestemt dere for å gifte dere, og nå er dere forlovet? <br /><br /> Anonym poster: bd20a4532453eb3d2dd264fed56edc22

???

Gjest Loverdose
Skrevet

Du vet hva som står for tur etter man har forlovet seg sant....? Eller hva lurer du på egentlig? :klo:

Skrevet

Du vet hva som står for tur etter man har forlovet seg sant....? Eller hva lurer du på egentlig? :klo:

Jeg lurer på hvor den kommentaren passet inn i tråden? Bare en stadfesting at forlovelse først og så vielse eller? Mulig jeg ikke har lest godt nok, men den virket noe malplassert.

Skrevet

Nei nå så jeg det. Det var en "rettelse" på overskriften. Tok den nå ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...