AnonymBruker Skrevet 5. august 2012 #1 Del Skrevet 5. august 2012 Jeg pleier å dra til Oslo sentrum par ganger i uken, men nå har jeg rett og slett fått nok. Hver eneste gang jeg i sentrum, blir jeg slengt dritt til av utenlandske menn. Ofte vet jeg ikke hva de sier siden de prater på sitt eget språk, men tviler på at det er noe i positiv betydning. Men noen ganger sier de noe på norsk som tynger meg veldig ned, og jeg får så vondt i magen... Jeg viser lite hud når jeg er i sentrum. Går alltid med bukse eller joggebukse og genser. Selv i varmen orker jeg ikke å gå i shorts eller skjørt, men velger ofte singlett eller topp til bukse... Jeg likte Norge bedre før - før alle 'utenlendigene med det dårlige kvinnesynet' kom til Norge. Jeg husker i tenårene, da vi kunne gå med kjole og skjørt og shorts, og vi fikk fine komplimenter, og guttene ga oss fine blikk og holdt tankene sine for seg selv. Da jeg ble 20 forandret verden, og Norge ble befolket av 'utenlendinger med et negativt kvinnesyn'. De mennene jeg omgås idag, er norske menn, og noen utenlandske menn med et vestlig syn på kvinner. De er bare hyggelige og jeg føler meg vel med de, både gjennom familie, jobb, sosiale sammenkomster. Selvfølgelig ser disse mennene på kvinner, men de slenger iallfall ikke dritt. Men det florerer jo av utenlandske menn med et negativt kvinnesyn - hvorfor må det være slik det er idag? Hvorfor setter vi ingen krav til de som vil bosette seg i vårt land, og sier at "sånn fungerer det her! Deal with it, or leave!" Anonym poster: 18a278e84602ef69a92bfdaa259c513d 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2012 #2 Del Skrevet 5. august 2012 RASIST!!!! Anonym poster: 6e9c60c1e50e16706bbd3e34625a4589 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2012 #3 Del Skrevet 5. august 2012 Vi burde si til de "bare se, ikke røre - eller prate" Anonym poster: 8ed824f65ee53e719ed662810ed153f6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xBeautyCrush Skrevet 5. august 2012 #4 Del Skrevet 5. august 2012 Hørtes ikke så veldig hyggelig ut. I Trondheim har jeg aldri opplevd noe lignende fra verken norske eller utenlandske menn hvis jeg går med kjole eller skjørt ute på byen eller på en vanlig dag. Men det kan godt hende vi har slike her også som har et negativt kvinnesyn og synes jenter som viser hud er forkastelig, men har aldri sett eller hørt det selv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarinda Skrevet 5. august 2012 #5 Del Skrevet 5. august 2012 Jøss, det hørtes veldig slitsomt ut. Har selv aldri opplevd det i Oslo eller andre norske storbyer.. Men er vel kanskje ikke så attraktiv å rope på for disse mennene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uanonymbruker Skrevet 5. august 2012 #6 Del Skrevet 5. august 2012 jeg hører det ofte av nordmenn også altså, så er virkelig ikke bare utlendinger. Norge har jammen sin del av etnisk norske uhøflige slasker uten manerer også. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest foremma Skrevet 5. august 2012 #7 Del Skrevet 5. august 2012 Samme problem har jeg hver gang jeg er i Oslo, særlig om jeg går alene. Er kanskje ikke så lurt, men jeg blir så provosert at jeg viser dem fingeren hver eneste gang. har også lirt av meg mange tirader som "hva i helvette er det som er galt med deg?? har du aldri sett ei jente før eller? vi bor i et fritt land begge to" (med flere banneord hehh) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paw Skrevet 5. august 2012 #8 Del Skrevet 5. august 2012 Kan ikke si jeg deler samme syn som deg, enda jeg er født, oppvokst, skolert og jobber i Oslo. Kanskje du på forhånd venter deg kommentarer og så reagerer litt overdrevent om de kommer ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2012 #9 Del Skrevet 5. august 2012 Hva er det de sier til dere disse mannfolkene? Anonym poster: bbb3dd1c5fb2a1fe6463dcbdc89c3de8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest foremma Skrevet 5. august 2012 #10 Del Skrevet 5. august 2012 Kan ikke si jeg deler samme syn som deg, enda jeg er født, oppvokst, skolert og jobber i Oslo. Kanskje du på forhånd venter deg kommentarer og så reagerer litt overdrevent om de kommer ? Hva er det de sier til dere disse mannfolkene? Anonym poster: bbb3dd1c5fb2a1fe6463dcbdc89c3de8 Jeg er ikke TS, men det jeg hører ofte er "jævla hore" og lignende. Jeg kler meg overhodet ikke som en hore for å si det slik, og jeg finner det utrolig provoserende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2012 #11 Del Skrevet 5. august 2012 jeg har aldri opplevd det i oslo. eller andre steder heller egentlig. vis jeg får oppmerksomhet fra utenlandske så pleier de å oppføre seg. og jeg merker det er flere som tilnærmer seg meg når jeg har med jentungen min (pappan hennes er mørk) . men aldri er de frekke. selv når jeg avslår har jeg ikke opplevd at noen er frekke. Anonym poster: b976d921c557a9dfc8597d574529dd41 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starlit Skrevet 5. august 2012 #12 Del Skrevet 5. august 2012 RASIST!!!! Anonym poster: 6e9c60c1e50e16706bbd3e34625a4589 Å herregud..... 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Golde Skrevet 7. august 2012 #13 Del Skrevet 7. august 2012 Har heller aldri opplevd dette i Oslo, selv om jeg har bodd her i mange år. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missandei Skrevet 7. august 2012 #14 Del Skrevet 7. august 2012 Hva er det de sier til dere disse mannfolkene? Anonym poster: bbb3dd1c5fb2a1fe6463dcbdc89c3de8 Jeg er ikke TS, men det jeg hører ofte er "jævla hore" og lignende. Jeg kler meg overhodet ikke som en hore for å si det slik, og jeg finner det utrolig provoserende Eller "Psst" i øret *grøss*. De som roper etter meg snakker ofte på sitt eget språk, aner ikke hva de sier. Det er også mange som intenst prøver å sjekke en opp, det verste er når de egler seg innpå deg på bussen når det er vanskelig å komme seg unna. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2012 #15 Del Skrevet 7. august 2012 De vil egentlig knulle de "horete" damene men vet de ikke har sjans, det gjør dem aggressive. Anonym poster: 2669bb3a2e30291aaba8c8bc0c627591 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avocadoen Skrevet 7. august 2012 #16 Del Skrevet 7. august 2012 Har aldri hørt noe sånt fra en utlending. Sikkert fordi jeg ser så skummel ut at mannfolka ikke tør å slenge dritt til meg . Det burde de forsåvidt være redd for og. Har derimot hørt ting fra nordmenn på utesteder. Om det er riktig ille, slår jeg til dem jeg. :gjeiper: 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest foremma Skrevet 7. august 2012 #17 Del Skrevet 7. august 2012 Det verste er de som er 30 år eldre enn meg, er så ekkelt. Men jeg blir sinna, ikke redd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 7. august 2012 #18 Del Skrevet 7. august 2012 Jøss jeg bor i Oslo og jobber og studerer i Oslo. Aldri hatt noen nevneverdig problem med det der. Og jeg går i korte shorts på sommeren. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sensasjon Skrevet 7. august 2012 #19 Del Skrevet 7. august 2012 Æsj. jeg opplever det samme. jeg går som oftest i i olabukser og skjorter. Kler meg aldri utfordrende og har litt guttete stil.. og folk (spesielt på grønland) roper ting etter meg, hvisker ting i øret når jeg går forbi og har også opplevd mange ganger å bli kalt for hore og det er ikke gøy altså. En gang sa en mann " hey baby" når jeg gikk forbi og jeg bare snudde meg og kikket stygt på han. Han fulgte etter meg fra karl johan til grønland..helt til jeg gikk bort til en norsk guttegjeng og spurte om de kunne følge meg hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest foremma Skrevet 7. august 2012 #20 Del Skrevet 7. august 2012 Æsj. jeg opplever det samme. jeg går som oftest i i olabukser og skjorter. Kler meg aldri utfordrende og har litt guttete stil.. og folk (spesielt på grønland) roper ting etter meg, hvisker ting i øret når jeg går forbi og har også opplevd mange ganger å bli kalt for hore og det er ikke gøy altså. En gang sa en mann " hey baby" når jeg gikk forbi og jeg bare snudde meg og kikket stygt på han. Han fulgte etter meg fra karl johan til grønland..helt til jeg gikk bort til en norsk guttegjeng og spurte om de kunne følge meg hjem. wow, det var jo kjempelurt.... nei, norske menn kan også voldta osv, ikke glem det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå