AnonymBruker Skrevet 5. august 2012 #1 Skrevet 5. august 2012 Min liste: -egg -en håndfull nøtter -tran -grønn te -knekkebrød Anonym poster: a517a6a8cb6bee995645a51e36bdfc8b
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 5. august 2012 #2 Skrevet 5. august 2012 Egg og knekkebrød er som regel alltid frokost MInst 2 liter vann, samt ganske mye te Grønnsaker i varierende form, kjøper alltid inn på mandag og setter som mål og spise opp alt før det blir dårlig Ekstra b-vitamin i pilleform Prøver å få i meg litt kaldpresset vegetabilsk olje som ikke er varmet opp (på salater osv) Prøver å spise et par rå, usalta nøtter om dagen, men glemmer det ofte Tar tart cherry på kvelden
HedvigR Skrevet 5. august 2012 #3 Skrevet 5. august 2012 Paprika. Det er egentlig det eneste jeg kommer på som er med hver dag. Men det blir gjerne brødskive opptil fem ganger i uka da, så det er jo veldig ofte.
Gjest Fairydust Skrevet 5. august 2012 #4 Skrevet 5. august 2012 Jeg har ingen faste ting jeg spiser hver dag.
Mynona Skrevet 5. august 2012 #5 Skrevet 5. august 2012 Løk og fløte er med i nesten alle middager. Smør spiser jeg hver dag.
snilla Skrevet 5. august 2012 #6 Skrevet 5. august 2012 Nå går jeg på PSMF-dietten, så da blir det litt mer faste ting jeg spiser hver dag enn det er ellers: - Selolje (og multivitamintablett) - Cottage Cheese - enten for seg, sammen med funlight, skinke og løk eller som dressing/tilbehør - Proteinshake - for å få i meg nok proteiner - Lime - har helt dilla på lime for tiden! En dråpe i vannet, en dæsj på rekene, en dæsj på torsken, i dressing osv. Kanskje ikkje en matvare, men: STAVMIKSER! Bruker den hver dag, for en genial liten dings :-)
The Kitten Skrevet 5. august 2012 #10 Skrevet 5. august 2012 Jeg drikker alltid jus til frokost, ellers har jeg ikke noe jeg spiser/drikker hver dag.
Zakuro Skrevet 6. august 2012 #11 Skrevet 6. august 2012 Vanilje yoghurt av typen dobbel 0% Noen valnøtter eller paranøtter Epler Knekkebrød så godt som hver dag Sitron(har i vannet:)) Tran Usj.
Gjest Loverdose Skrevet 6. august 2012 #12 Skrevet 6. august 2012 Har ingen faste ting egentlig, men skyr spiser jeg veldig mye av. Er ikke så ofte jeg går en dag uten.
theastyles Skrevet 6. august 2012 #13 Skrevet 6. august 2012 Havregrøt må jeg ha til frokost, ellers så tenker jeg på det hele dagen..
Gjest Candy Pie Skrevet 6. august 2012 #15 Skrevet 6. august 2012 Spiser dette sånn ca hver dag - Grønnsaker ( finnes unntak, spiser jeg pizza har jeg ikke grønnsaker ved siden av...) - Sjokolade eller noe annet godteri Og sukkerfribrus drikker jeg HVER dag
Rumle Skrevet 6. august 2012 #16 Skrevet 6. august 2012 Tomater, ost og frukt i diverse fasonger og former blir det stort sett hver dag.
Gjest Minpin Skrevet 6. august 2012 #17 Skrevet 6. august 2012 Hvitost. Blir aldri lei av hvitost. Spiser det hver dag enten det er på brød, omelett, i salat eller andre retter.
Cherie Skrevet 6. august 2012 #19 Skrevet 6. august 2012 Tomat Havregrøt egg, dog har denne mangla i det siste Omega 3kapsler
Gjest Swipper Skrevet 6. august 2012 #20 Skrevet 6. august 2012 Det jeg MÅ ha hver dag er grønn te. Ellers så prøver jeg å spise så variert som mulig, men grønnsaker blir det som regel hver dag uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå