AnonymBruker Skrevet 5. august 2012 #1 Skrevet 5. august 2012 Jeg trenger tips til nye gardiner på hytta. Fjellhytte, rustikk og enkel innredet. Ikke innlagt strøm eller vann, altså ganske gammeldags. Har i dag rette gardiner som har lengde rett under vinduskarmen. Alle vinduene har møbler framfor seg slik at det er vanskelig å ha gardiner som går helt ned til gulvet. Men jeg synes det er kjedelig med slike gardiner og har lyst på noe nytt. Har lett på nett og i blader, men alt jeg finner passer til mer moderne hytter samt sjøhytter. Klarer ikke å finne noe som passer til ei enkel fjellhytte. Håper noen kan hjelpe meg, gjerne med bilde eller link. Anonym poster: 6ebbac2d96c8af1292c4048ba64d6089
AnonymBruker Skrevet 8. august 2012 #2 Skrevet 8. august 2012 Hva med liftgardiner? Om du finner en farge som passer inn trenger det ikke bli total kræsj... Ellers så kan man kjøpe rutete stoff å sy de selv... Eller følge med på postordre- kataloger de eldre gjerne handler fra (ellos, sparkjøp, nytt&nyttig osv) der dukker det gjerne opp ting som passer til eldre stil. Anonym poster: 7415b0ec26b826da681311e6d0b8a54e
SmallTalk Skrevet 8. august 2012 #3 Skrevet 8. august 2012 Enig med AB over - liftgardin høres ut til å være tingen. Disse kan du få i rimelig mange forskjellige farger og varianter. Vet at Kid eller Princess har noen stripete noen... Kanskje de kan passe?
AnonymBruker Skrevet 8. august 2012 #4 Skrevet 8. august 2012 Dette lurer jeg også på. Her er det snakk om skoghytten til mor og far i samme stil som ts. De liker ikke liftgardiner fordi de tar unødvendig mye lys. Anonym poster: 1c4305c52b20e16a99d2a055c3b25cef
Snøfryd Skrevet 9. august 2012 #5 Skrevet 9. august 2012 Vi har også en rustikk hytte på fjellet, vi har strøm men ikke vann. Jeg har akkurat bytta gardiner, jeg har et ønske om å prøve å få det lysere der så jeg kjøpte hvite gardiner på Kid. Siden vi også har møbler foran vinduene tilpassa jeg gardinene slik at de ikke henger nedenfor karmen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå