Gå til innhold

Hvor ofte bytter dere ut undertøy?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vasket undertøy i dag og mens jeg hang de opp til tørk begynte jeg å tenke på at noen av trusene er ganske gamle. Hvor ofte hiver dere truser og kjøper nye? En gang i året? Oftere? Sjeldnere?

Jeg har noen flere år gamle sokker uten hull som jeg nettopp har kastet, syns det begynte å bli litt ekkelt med så gamle sokker :gjeiper: Dere da?

BH'er da?

Anonym poster: f08ce044ccf062f1233e2839d1c768a5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøper undertøy flere ganger i året, men når jeg tenker meg om så har jeg noen gamle travere i skuffen. Har ihvertfall ett par truser som jeg kjøpte i 8. klasse. Er 22 år nå, så de er nærmere ti år gamle.

Kanskje på tide å rydde litt, ja. :)

Skrevet

Kjøper undertøy noen ganger i året, men har fortsatt undertøy fra flere år siden ..

Skrevet

Kjøper når jeg finner noe fint jeg får lyst på! Kaster når jeg ser tøyet begynner å bli slitt, merker det særlig på BH'er da de blir slappere i skålene, har nok et par truser som er en 4-5 år gamle som jeg fortsatt bruker.. Burde vel gå fint så lenge man vasker dem?

Skrevet

Tidligere var jeg flink til å bytte ut undertøy innimellom, og lot nok ikke truser være lenger enn 2 år i skuffen min. De siste årene har jeg derimot blitt ganske slapp på det, og selv om jeg kjøper truser 1-2 ganger i året, er det mye som er et par år. Synes det går greit, men tror ikke jeg kommer til å holde på de samme trusene i så veeeldig mange år til.

AnonymBruker
Skrevet

Joda det er ikke sånn at jeg ikke har kjøpt nye truser på flere år, kjøpte noen sist tidligere i år. Men er sløv med å hive de gamle, får meg liksom ikke til å hive de jeg syns er fine og ikke er slitt. Vasker de jo på høy temp!

Hvor ofte hiver dere BH'er da? Når de er slitt? Jeg syns at BH'er holder seg bra så lenge.

TS

Skrevet

Så lenge de ikke ser slitte eller ødelagte ut så får de bli, uavhengig av hvor mange år jeg har hatt dem. Vasker dem jo alltid etter bruk så ser ikke helt at det skulle være ekkelt.

Skrevet

Jeg hiver undertøyet når det er hull, flekker eller det har mistet hold. Det kan gå 6 mnd eller 10 år, kommer helt an på kvaliteten og hvor mye jeg bruker det. Nytt kjøper jeg etter hvert som jeg ser det blir tynt i skuffen.

• Liker 3
Skrevet

Hiver undertøy når det er blitt "slakt i strikken" eller skikkelig utvasket. Kjøper nytt når jeg får lyst på en ny BH eller når nivået i truseskuffen går under et minimum så jeg må vaske undertøy alt for ofte.

Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Jeg hiver undertøyet når det er hull, flekker eller det har mistet hold. Det kan gå 6 mnd eller 10 år, kommer helt an på kvaliteten og hvor mye jeg bruker det. Nytt kjøper jeg etter hvert som jeg ser det blir tynt i skuffen.

signerer denne.

• Liker 1
Skrevet

Undertøy kjøpt med det formål å se bra ut, kastes når det ikke lenger ser bra ut.

Undertøy som er kjøpt for komfort, kastes når det ikke lenger er komfortabelt.

Simple as that...

AnonymBruker
Skrevet

Åkey da er jeg ikke alene om dette :) Ser for meg at det er vanligere å skifte ut oftere enn meg, men kanskje ikke

TS

:husarbeid:

Skrevet

Jeg kjøper nytt hele tiden, og jeg kaster hvis det er undertøy jeg finner lite behagelig, hvis det mister fasongen eller blir utvasket. Kaster ikke bare fordi det er gammelt.

Gjest Guilty
Skrevet

Kaster undertøy om det er slitt, misfarget, ødelagt på en eller annen måte eller har mistet fasongen. Noen ting holder i flere år og andre ikke, så går ikke etter hvor gammelt det er :) Kjøper ganske ofte nytt, da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...