Gå til innhold

Slank vs. muskler, hva liker DU? :)

47 stemmer

1. 1. Hva liker DU? :)

• Slank og stram, men ikke særlig definerte muskler
      24
    • Tydelig godt trent, jo mer jo bedre!
      23

Anbefalte innlegg

Gjest Vena Cava
Skrevet

Dette lurer da jeg på ikveld. Og jeg spør begge kjønn.

Legger ved et lite bilde jeg, så dere kan titte på ;)

post-52985-0-94834100-1344196787_thumb.p

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kjedelig jeg, for jeg er ærlig talt, mest opptatt av personlighet. Og det finnes så mange morsomme, hyggelige, koselige, trivelige, snille, varme, gode mennesker i alle typer og fasonger. Såeh... Jeg har nok ikke noe godt svar der, dessverre. :(

Anonym poster: 982345ed88feb42bb2de89ec038808e6

Skrevet

Jeg stemte slank og stram. Markerte muskler på damer syns ikke jeg personlig er noe fint, og for å få mye muskler som dame, mister man ofte noen av sine feminine former....

Men eksemplene du la fram var veldig dårlige spør du meg. Begge bildene er jo av svært tynne damer uten spesielt markerte muskler. Hun jeg antar at du mener har muskler var jo bare falsk tvers gjennom og ikke mye pen.

Gjest "gjest"
Skrevet

Tydelig trent, tynnfeit er ikke greia mi.

• Liker 2
Gjest Vena Cava
Skrevet

Jeg stemte slank og stram. Markerte muskler på damer syns ikke jeg personlig er noe fint, og for å få mye muskler som dame, mister man ofte noen av sine feminine former....

Men eksemplene du la fram var veldig dårlige spør du meg. Begge bildene er jo av svært tynne damer uten spesielt markerte muskler. Hun jeg antar at du mener har muskler var jo bare falsk tvers gjennom og ikke mye pen.

ja men ikke legg deg så opp i hvordan ansiktet hennes ser ut da, var jo ikke det som var viktig nå. Se nå på kroppen. Syns du virkelig ikke den kan defineres som trent? Hmm......*klø seg litt i hodet*

Skrevet

Stemte slank og stram, sjølv om 1.bildet ikkje akkurat for meg representerer dette.

Skrevet (endret)

de er ikke svært tynne damer nei, de er helt i normalen, svært tynn er du hvis du er anoretiker.

de er tynne ja, men ikke svært tynne. Jeg selv er litt den fasongen, men har mer fett på hoftene og ræva, jeg er da fortsatt tynn og med noe mer former som er ekte,men ifølge media så er jeg vel lubben da...

og hun med muskler var pen jo, ok til falsk for man ser jo løspuppene og at hun har falt ned i sminkeskrinet og håret har fått seg en runde med bleking, men du kan ikke kall henne stygg,ærlig talt, er du noe bedre enn henne?

Endret av Bond
  • Liker 1
Gjest Vena Cava
Skrevet

Jeg er kjedelig jeg, for jeg er ærlig talt, mest opptatt av personlighet. Og det finnes så mange morsomme, hyggelige, koselige, trivelige, snille, varme, gode mennesker i alle typer og fasonger. Såeh... Jeg har nok ikke noe godt svar der, dessverre. :(

Anonym poster: 982345ed88feb42bb2de89ec038808e6

bla bla bla, det er jeg også, men akkurat nå legger jeg bort alt annet. Fokuser kun på hva du syns er fint og ikke, uavhengig av god eller rævva peresonlighet, det var derfor jeg lagde avstemningen :)

Du vet nå vel hvilket alternativ du syns er litt penere enn det andre?

Skrevet

Muskler er hot, både på kvinner og menn! :)

• Liker 4
Skrevet

ja men ikke legg deg så opp i hvordan ansiktet hennes ser ut da, var jo ikke det som var viktig nå. Se nå på kroppen. Syns du virkelig ikke den kan defineres som trent? Hmm......*klø seg litt i hodet*

Ja, men ikke legg deg så mye opp i din egen tolkning da. Det er snakk om kropp. Jeg skriver at hun ikke er pen, altså at hun ikke har pen kropp. Jeg sier det er fryktelig dårlige eksempler. Hun trente har jo litt trent mage, men vil ikke si tydelig godt trent. Du spør om meningen våres gjør du ikke?

Gjest Vena Cava
Skrevet

Bildene er bare eksempler, btw ;-)

Skrevet (endret)

de er ikke svært tynne damer nei, de er helt i normalen, svært tynn er du hvis du er anoretiker.

de er tynne ja, men ikke svært tynne. Jeg selv er litt den fasongen, men har mer fett på hoftene og ræva, jeg er da fortsatt tynn og med noe mer former som er ekte,men ifølge media så er jeg vel lubben da...

og hun med muskler var pen jo, ok til falsk for man ser jo løspuppene og at hun har falt ned i sminkeskrinet og håret har fått seg en runde med bleking, men du kan ikke kall henne stygg,ærlig talt, er du noe bedre enn henne?

Du tror tydeligvis at du har fasiten på både hva som er tynn og hva som er pent. Det stemmer ikke. Smaken er som baken den er delt. :fnise:

Endret av Bond
  • Liker 1
Gjest Vena Cava
Skrevet

Ja, men ikke legg deg så mye opp i din egen tolkning da. Det er snakk om kropp. Jeg skriver at hun ikke er pen, altså at hun ikke har pen kropp. Jeg sier det er fryktelig dårlige eksempler. Hun trente har jo litt trent mage, men vil ikke si tydelig godt trent. Du spør om meningen våres gjør du ikke?

jada jada slapp av nå :)

Skrevet

Hun har flotte, markerte armer også. Ser jo tydelig at dama ikke har ligget på latsiden, og det er tydelig forskjell på de to eksempelbildene. Trenger jo ikke se ut som en bodybuilder for å være tydelig markert og godt trent.

• Liker 4
Skrevet

Hun har flotte, markerte armer også. Ser jo tydelig at dama ikke har ligget på latsiden, og det er tydelig forskjell på de to eksempelbildene. Trenger jo ikke se ut som en bodybuilder for å være tydelig markert og godt trent.

Javel. :sovne:

Gjest Vena Cava
Skrevet

Sånn her kropp liker jeg, men det er absolutt ikke noe must i det hele tatt.

Ja den var slett ikke dum!

Men ville bytta vekk det 7 dagers skjegget mot noe annet ;-)

Gjest LillaGorilla
Skrevet

Jeg liker muskler jeg!! :trene:

(om man skal være skikkelig overfladisk og ikke bry seg om personlighet og alt det derre ;) )

• Liker 2
Skrevet

Muskler er fint, men i visse mengder..

• Liker 2
Skrevet (endret)

Du tror tydeligvis at du har fasiten på både hva som er tynn og hva som er pent. Det stemmer ikke. Smaken er som baken den er delt. :fnise:

Alltid bra å få andre til å le litt så værsågod:-)

Jeg angriper deg ikke fordi jeg "Ikke deler meningen din", jeg angrep fordi jeg synes det er svært unødvendig å rakke ned på andre,DET er patetisk det..

Endret av Bond

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...