Jente89 Skrevet 5. august 2012 #1 Skrevet 5. august 2012 Hei Noen som hadde sin bryllupsreise på Mauritius og vil fortelle litt om den?
Skybert Skrevet 6. august 2012 #2 Skrevet 6. august 2012 Hei, vi skal på bryllupsreise dit i slutten av februar. Brukte lang tid på å finne riktig hotell, men er veldig fornøyd nå. Jeg hadde mest lyst til å reise til Maldivene, men det var ikke han så lysten til.. Men jeg stor gleder meg :D Når på året tenker dere å reise (hvis det blir Mauritius)?
AnonymBruker Skrevet 6. august 2012 #3 Skrevet 6. august 2012 Mye bedre å reise til Mauritius enn islamske Maldivene. Vestlig par utvitende ydmyket, latterliggjort og hetset som vantro svin og hore av lokale menn i bryllupsseremoni på det lokale språket. Se link: http://www.dailymail.co.uk/news/article-1324275/Western-couple-mocked-infidel-wedding-minister-luxury-Maldive-resort.html Anonym poster: ce2334e2c1db084d87828b5c41d16cbb
AnonymBruker Skrevet 6. august 2012 #4 Skrevet 6. august 2012 Flick en flack på mauritsius har utrolig flotte hoteller. Anonym poster: 990b9aa992a12d9810aed3c1b6c0f056
Rødvinspiken Skrevet 6. august 2012 #5 Skrevet 6. august 2012 (endret) Slettet, skulle vært anonym her... Endret 6. august 2012 av Rødvinspiken
super-ida Skrevet 7. august 2012 #6 Skrevet 7. august 2012 Slettet, skulle vært anonym her... Var på mauritius i februar 08..... Bodde i/på Grand Baie..... Var kjempefint der, men mauritius er mer enn hva maldivene er, mauritius har byer, fjell, slum, trafikk osv.... Hadde 2 kjempefine uker, mye goood mat, MYE intrykk på den relligiøse fronten (var en hindu festival derr da vi var der, som vi fikk bli med på) mye shopping, VARMT, utflukt til isle aux cerfes.... MYE turister der, men var helt fantastisk allikevel
Jente89 Skrevet 10. august 2012 Forfatter #7 Skrevet 10. august 2012 Hei, vi skal på bryllupsreise dit i slutten av februar. Brukte lang tid på å finne riktig hotell, men er veldig fornøyd nå. Jeg hadde mest lyst til å reise til Maldivene, men det var ikke han så lysten til.. Men jeg stor gleder meg :D Når på året tenker dere å reise (hvis det blir Mauritius)? Aner ikke når/om det blir ennå, men syns det ser fantastisk fint ut der! Tror vi vil reise på sommeren i såfall.. At det ikke er kvelende varme er nemlig et stort pluss for min kjære. Noen tips på hvordan vi bør gå frem for å finne et fint område, hotell osv?
Dyregod Skrevet 12. august 2012 #8 Skrevet 12. august 2012 Vi skal til Mauritius på bryllupsreise om to uker! Vi skal bo på et femstjerners hotell som heter Shanti maurice. Jeg vil anbefale deg å høre med et reisebyrå for å få tilrettelagt reisen som passer for deg. Vi har fått hjelp av Magellan. De holder til nede i sentrum i oslo ihvertfall.. Vi fikk noen rabatter som brudepar også
Skybert Skrevet 13. august 2012 #9 Skrevet 13. august 2012 Aner ikke når/om det blir ennå, men syns det ser fantastisk fint ut der! Tror vi vil reise på sommeren i såfall.. At det ikke er kvelende varme er nemlig et stort pluss for min kjære. Noen tips på hvordan vi bør gå frem for å finne et fint område, hotell osv? Hei, vi brukte en del tid til å finne riktige stedet for oss. Jeg er veldig glad i å reise (ikke back-packing) så det var viktig for meg å finne et sted ingen av oss hadde vært før. Selv om jeg liker å organisere turene selv, kontakte jeg ulike reisebyråer for å høre hva de ville anbefale. Sjekket den prisen mot kilroy, for å se hvordan nivået på reisen ligger. Jeg bruker også tripadvisor en del for å sjekke ut hotellene. Bare si ifra hvis du trenger noen tips Vi skal til Mauritius på bryllupsreise om to uker! Vi skal bo på et femstjerners hotell som heter Shanti maurice. Jeg vil anbefale deg å høre med et reisebyrå for å få tilrettelagt reisen som passer for deg. Vi har fått hjelp av Magellan. De holder til nede i sentrum i oslo ihvertfall.. Vi fikk noen rabatter som brudepar også Skal dere? Det er akkurat det stedet vi også har bestilt på :D Vi bestilte gjennom drømmereiser, og det er nettopp det jeg håper turen blir, en drømme reise. KOS dere masse, og gi gjerne noen tips når dere kommer hjem, hvis det passer seg for deg/dere
Dyregod Skrevet 13. august 2012 #10 Skrevet 13. august 2012 Hei, vi brukte en del tid til å finne riktige stedet for oss. Jeg er veldig glad i å reise (ikke back-packing) så det var viktig for meg å finne et sted ingen av oss hadde vært før. Selv om jeg liker å organisere turene selv, kontakte jeg ulike reisebyråer for å høre hva de ville anbefale. Sjekket den prisen mot kilroy, for å se hvordan nivået på reisen ligger. Jeg bruker også tripadvisor en del for å sjekke ut hotellene. Bare si ifra hvis du trenger noen tips Skal dere? Det er akkurat det stedet vi også har bestilt på :D Vi bestilte gjennom drømmereiser, og det er nettopp det jeg håper turen blir, en drømme reise. KOS dere masse, og gi gjerne noen tips når dere kommer hjem, hvis det passer seg for deg/dere Neimen så moro da;-) Ja, jeg tror det blir en drømmereise. Jeg kjenner flere som har vært på Mauritius, og de sier at det er like paradis som det ser ut som på bilder:) Jeg skal prøve å huske å fortelle om det når vi er tilbake. Bare hyggelig det! 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2012 #11 Skrevet 15. august 2012 Ikke se dere blind på bilder. Husk, denne plassen blir fremstilt som blått hav,og luxushoteller. Øya er noe mere enn det. Skal du bo på disse såkalte luxushotellene de opererer med i katalogene, så vil du bo litt utenfor "allfarvei" Det er "luxus" for alle prisklasser. Skal du operere med uttrykket luxus på denne øya, så betaler du like mye i døgnet, som den vanlige turist betaler for en uke i såkalt "turistluxus" Skal du bo godt, som du gjør eller i "syden"? På et bra hotell, så havner du ja....da imponerer ikke øya så veldig mye. Forskjellen er ulike ting å se på, ting du ikke ser i andre land. Vær obs. på at skal du ha noe utenom på de såkalte lyxushotellene, så er det svindyrt. Faktisk så er Maldivene flottere å være på. (vet hva jeg snakker om, har vært der,men ikke som turist) Anonym poster: 8103f4678b0a613467cd8275a101f507
Dyregod Skrevet 14. september 2012 #12 Skrevet 14. september 2012 Hei, vi brukte en del tid til å finne riktige stedet for oss. Jeg er veldig glad i å reise (ikke back-packing) så det var viktig for meg å finne et sted ingen av oss hadde vært før. Selv om jeg liker å organisere turene selv, kontakte jeg ulike reisebyråer for å høre hva de ville anbefale. Sjekket den prisen mot kilroy, for å se hvordan nivået på reisen ligger. Jeg bruker også tripadvisor en del for å sjekke ut hotellene. Bare si ifra hvis du trenger noen tips Skal dere? Det er akkurat det stedet vi også har bestilt på :D Vi bestilte gjennom drømmereiser, og det er nettopp det jeg håper turen blir, en drømme reise. KOS dere masse, og gi gjerne noen tips når dere kommer hjem, hvis det passer seg for deg/dere Da var vi tilbake fra Mauritius og det var helt fantastisk deilig! Det er veldig bra hotell med mye god mat og god service. Vi fikk ikke lov å gjøre noen ting selv omtrent:p Det eneste som var litt dumt var beliggenheten. Det var ikke mye å gjøre utenom hotellet, men vi dro på et par turer for å se litt av øya. Men for oss var det veldig deilig å bare være sammen på hotellet og kose oss:) I nord er det mer by og hovedstaden ligger der oppe. Det tar vel ca 1 time opp dit fra hotellet. Vi dro ikke dit, følte ikke vi trengte det. Men det var veldig bra, gled dere!
Skybert Skrevet 17. september 2012 #13 Skrevet 17. september 2012 Da var vi tilbake fra Mauritius og det var helt fantastisk deilig! Det er veldig bra hotell med mye god mat og god service. Vi fikk ikke lov å gjøre noen ting selv omtrent:p Det eneste som var litt dumt var beliggenheten. Det var ikke mye å gjøre utenom hotellet, men vi dro på et par turer for å se litt av øya. Men for oss var det veldig deilig å bare være sammen på hotellet og kose oss:) I nord er det mer by og hovedstaden ligger der oppe. Det tar vel ca 1 time opp dit fra hotellet. Vi dro ikke dit, følte ikke vi trengte det. Men det var veldig bra, gled dere! Tusen takk for tilbakemeldingen. Høres ut som dere har hatt en fin tur. Gleder meg enda mer nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå