Gå til innhold

Blanke felt i google chrome

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nettopp kjøpt meg ny pc, og i nettleseren min (google chrome) har det dukket opp noen blanke felt som legger seg over sidene jeg ser på. På to nettsider ligger det et hvitt felt øverst til venstre hver gang jeg er inne på disse sidene, og dekker da over ting som jeg gjerne skulle sett. Det har også dukket opp andre steder på siden, men ikke på andre faste nettsider enn de to der den er hele tiden.

Hva kan dette komme av, og hvordan kan jeg fikse det? Jeg har restartet nettleser og maskin. Det er ikke aktuelt å bytte nettleser.

Anonym poster: bdd860f0d18af13cd6427ec1d82fd86c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det ingen som vet hva dette kan skyldes? Jeg har prøvd å laste ned chrome på nytt, men det hjelper ikke.

Skrevet

Men i alle dager så merkelig, jeg har også chrome og vet om mange som har det,men aldri vært borti det problemet.. Det er ikke sidene det er noe galt med da? Noe som egentlig er reklame som legger seg dumt eller noe?

Skrevet

Men i alle dager så merkelig, jeg har også chrome og vet om mange som har det,men aldri vært borti det problemet.. Det er ikke sidene det er noe galt med da? Noe som egentlig er reklame som legger seg dumt eller noe?

Jeg har brukt chrome lenge, og aldri hatt dette problemet før jeg fikk ny pc. Det er ikke reklame, nei, blant annet har jeg problemer i hotmail - øverst til venstre er det hvitt. Jeg får derfor ikke trykt slett, svar, videresend på menyen øverst. Det ligger samme sted/like stort på en annen side (hver gang), mens på andre, vilkårlige sider kommer det andre steder (men aldri midt på siden, det er i kantene ser det ut som).

Jeg har prøvd annen nettleser (IE) på den nye maskinen, og der ser alt normalt ut, så det er ikke maskinen som er problemet heller.

Skrevet

Da vet dessverre ikke jeg, har aldri vært borti det og det hørtes merkelig ut..

Kanskje du kan se på forumet på hardware.no om noen sliter med det samme,ellers kan du jo spørre der :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...