Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 5. august 2012 #1 Skrevet 5. august 2012 Hei! Er det noen her som bestiller produkter derfra? Er du fornøyd med dem? Blir takknemlig for svar
frøken_øst Skrevet 5. august 2012 #2 Skrevet 5. august 2012 (endret) veldig varierende kvalitet er det første jeg tenker, ut ifra det jeg har bestilt. Bestilte en selvbruningskrem til ansiktet, som ga fin farge, men fikk masse kviser av den. Ser de reklamerer med at de har naturlige ingredienser, men i denne kremen var det både mineralolje og annet "skummelt" i Endret 5. august 2012 av frøken_øst
marthes Skrevet 5. august 2012 #3 Skrevet 5. august 2012 veldig gla i den rosa mascaraen (pakkningen er rosa, ikke selve mascaraen altså ), ellers er det litt varierende. Tror jeg og har vært borti den selvbruneren til ansiktet. De har mange dusj produkter som lukter kjempe godt da. Og det er ofte gode tilbud og gratis/billig frakt. Så jeg kommer til å fortsette å teste litt diverse derfra! Er forresten stort sett fornøyd med neglelakkene derfra!
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 5. august 2012 #4 Skrevet 5. august 2012 Takk for svar, begge to! Snuser litt på Tradition de Hammam-produktene deres... tror kanksje jeg bestiller
Magnifique Skrevet 5. august 2012 #5 Skrevet 5. august 2012 Hei. For noen år siden brukte jeg en rensemelk derfra (husker dessverre ikke navn) som gjorde huden min silkemyk. Har noen andre produkter derfra som jeg også er fornøyd med Bla. en gel med kamille som jeg pleier å bruke før sminke, og som frisker opp! Absolutt et merke å anbefale!
Gjest Blubberella Skrevet 5. august 2012 #6 Skrevet 5. august 2012 Jeg har sansen for mange av produktene deres og bestiller derfra innimellom. Favorittene mine er dusjsåper med diverse fruktdufter og bodylotion med mandelduft. Dusjoljen fra Tradition de hammam-serien er helt nydelig og gir silkemyk hud! Bodylotionen er god den også men lukter litt for sterkt for meg (men det er jo en smakssak). Det jeg ikke liker er at til tross for at de skal være miljøvennlige og økologiske, bruker de fremdeles parabener i flere av produktene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå