Gå til innhold

Når en eller begge foreldrene kutter kontakten med barna sine uten å oppgi grunn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om det?

Nå sitter jeg her og er litt trist. Fant akkurat ut at faren min har slettet meg på facebook. Aner ikke når han gjorde det.

Noe som gjør meg trist med hele situasjonen rundt oss er at han evner ikke å forstå at jeg er syk(fysisk), han og samboeren hans mente jeg var lat, og at vi har hatt våre krangler( igjen fordi de mente jeg var lat og glemte ting osv osv). Når han kutter meg ut og sletter meg på facebook så viser han for meg at jeg ikke er ønsket i hans liv og det gjorde meg enda mer trist.

Jeg har nesten ikke snakket med han siden jeg flyttet ut i januar i år. Vet ikke hva jeg skal føle eller tro.

Noen andre som har opplevd å bli kuttet ut av en eller begge foreldrene?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Måten han behandler deg på ellers får det ikke akkurat til å virke som et tap at han ikke er i livet dit...

Anonym poster: c0c358c1dcc69c96e543776fe16900e5

• Liker 2
Skrevet

Nei, det har du helt rett i. Skulle ønske jeg hadde en far som oppfører seg som en far uansett. Men store tapet er det ikke. Han har aldri oppført seg som en far.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en mor som stort sett overser meg virker det som. Vi bor henholdvis i nord og i sør, så vi kan ikke besøke hverandre uten videre, men hun besøker gjerne annen familie som bor nær meg uten å si ifra eller komme innom meg. Hun bryr seg ikke om hva jeg driver meg eller hva ungene mine gjør.

Hun har BPD og taklet ikke livet som "vanlige" mennesker gjør. Jeg har aldri giddet å stryke henne med hårene, og det takler hun ikke.

Det er trist, men jeg kan ikke gjøre noe med det. Eller for å si det sånn; jeg har prøvd så mange år uten å lykkes at det er lettere for meg at hun ikke er der enn å prøve og bli avvist gang på gang.

Anonym poster: a062962a88018b4e55e7c0c6d7a431fc

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en mor som stort sett overser meg virker det som. Vi bor henholdvis i nord og i sør, så vi kan ikke besøke hverandre uten videre, men hun besøker gjerne annen familie som bor nær meg uten å si ifra eller komme innom meg. Hun bryr seg ikke om hva jeg driver meg eller hva ungene mine gjør.

Hun har BPD og taklet ikke livet som "vanlige" mennesker gjør. Jeg har aldri giddet å stryke henne med hårene, og det takler hun ikke.

Det er trist, men jeg kan ikke gjøre noe med det. Eller for å si det sånn; jeg har prøvd så mange år uten å lykkes at det er lettere for meg at hun ikke er der enn å prøve og bli avvist gang på gang.

Du skal prise deg lykkelig over at en person med BPD ignorer deg. Som regel så slipper de aldri tak i ofrene sine og gjør livet til et helvete for de rundt dem.

Anonym poster: c0c358c1dcc69c96e543776fe16900e5

Skrevet

Så trist:-( Står du nære faren?

AnonymBruker
Skrevet

Så trist:-( Står du nære faren?

Nei, men stefar er død og min egentlige far lot hun meg aldri få møte. Han døde for 15 år siden. Så jeg har ingen foreldre.

BPD- Borderline Personality Disorder

Skrevet

Huffda :-( Håper det går bra med deg og at moren din begynner å behandle deg bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...