Gå til innhold

Katten spiser ikke.......... :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å, så trist!

Eneste lille trøsten er at hun døde hjemme hos deg, og at du vet (mer eller mindre) hvorfor.

Det er ikke noe greit når dyrene våre dør eller forsvinner - en god hekse :klem: til deg, ts.

:heks:

Huff, unnskyld, ikke godt nok forklart.. Hun var hos dyrlegen da hun døde.. De skulle ha henne hvertfall over natten før hun fikk komme hjem igjen... :(

Denne siste operasjonen var det siste de kunne gjøre, og pusen hadde nok rett og slett ikke flere krefter igjen... :tristbla:

ts

Anonym poster: 3c627378cb8345be78b0260d31ffbd5b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, unnskyld, ikke godt nok forklart.. Hun var hos dyrlegen da hun døde.. De skulle ha henne hvertfall over natten før hun fikk komme hjem igjen... :(

Denne siste operasjonen var det siste de kunne gjøre, og pusen hadde nok rett og slett ikke flere krefter igjen... :tristbla:

ts

Anonym poster: 3c627378cb8345be78b0260d31ffbd5b

Hun var uansett i trygge hender og du vet at du gjorde det du kunne!

:heks:

• Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

Huff, dette var triste nyheter :(

Jeg er enig med deg, - den lille kroppen hadde vært igjennom to store operasjoner, og da kan det desverre skje at kroppen ikke orker mer.

Brunhilde har sagt så mye fornuftig her, og jeg kan bare signere; hun var i trygge og gode hender. Hun hadde fått smertestillende og sovnet stille inn.

Tankene mine går til deg, som gjorde alt du kunne og opplevde denne gangen at ikke engang det desverre var nok :hug:

Behold de gode minnene, sørg over henne slik du må og føler for.....

Og... har du fremdeles 'et kattehjerte' når tiden er moden... så blir du kanskje funnet av noen som ikke likner henne, og som flytter inn i et annet rom i hjertet ditt.

For i det hjerterommet som din katt nå bor, i det rommet er det bare plass til en.

Varm klem til deg fra Lille-pus :klem:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...