Gjest Anonymous Skrevet 16. februar 2004 #1 Skrevet 16. februar 2004 Jeg hadde verdens mest grusomme drøm i natt. Drømte at pappaen min døde, at et lynnedslag, mens jeg var like ved. Jeg hørte at det skjedde, men så det ikke. Det gikk en tid i drømmen hvor jeg ikke ville tenke på at han var borte, og heller ikke få ut reaksjonen på det, men i slutten av drømmen brøt jeg sammen. Drømte også at jeg pratet med pappa, etterpå. Han var da død, og jeg spurte om han hadde pintes lenge, og hvordan det var å dø. Er det noen som får til å tolke dette her? Liker ikke slike drømmer, men har full tro på at de har en viss mening.
Arkana Skrevet 16. februar 2004 #2 Skrevet 16. februar 2004 Dette er hva jeg fant i allefall: Død betyr først og fremst en endring i livet, ikke død i bokstavelig forstand. Å snakke med en død slektning betyr hell. Hvis den som er død snakker bare til deg, må du høre etter. Du vil helt sikkert høre noe viktig. Denne drømmen kan også være en advarsel om å ta det rolig. Lyn fra skyer er et tegn på hell. Ser du bare et lyn kommer du enten til å få en storartet idé, eller så vil alt du ønsker komme til å skje. Det kommer an på hvilket forhold du har til foreldrene, men generelt kan man si at en far symboliserer disiplin, makt og styrke, mens moren betyr kjærlighet og beskyttelse. Drømmer du om dine svigerforeldre kan noe gjøre deg flau. Hvis dine foreldre er døde og de snakker til deg må du høre nøye etter da det kan være noe viktig de vil fortelle deg, ellers betyr dette hell. Du må se på alle symbolene i drømmen for å tolke den fullstendig.
Gjest Anonymous Skrevet 16. februar 2004 #3 Skrevet 16. februar 2004 Dette er hva jeg fant i allefall: Død betyr først og fremst en endring i livet, ikke død i bokstavelig forstand. Å snakke med en død slektning betyr hell. Hvis den som er død snakker bare til deg, må du høre etter. Du vil helt sikkert høre noe viktig. Denne drømmen kan også være en advarsel om å ta det rolig. Lyn fra skyer er et tegn på hell. Ser du bare et lyn kommer du enten til å få en storartet idé, eller så vil alt du ønsker komme til å skje. Det kommer an på hvilket forhold du har til foreldrene, men generelt kan man si at en far symboliserer disiplin, makt og styrke, mens moren betyr kjærlighet og beskyttelse. Drømmer du om dine svigerforeldre kan noe gjøre deg flau. Hvis dine foreldre er døde og de snakker til deg må du høre nøye etter da det kan være noe viktig de vil fortelle deg, ellers betyr dette hell. Du må se på alle symbolene i drømmen for å tolke den fullstendig. Ser pappaen min, og resten av familien, veldig skjelden, da de er i nord-norge og jeg her nede i Oslo. Så jeg fikk ikke til selv å tolke dette denne her gangen. Ble for nært for meg... :-?
Arkana Skrevet 16. februar 2004 #4 Skrevet 16. februar 2004 Ser pappaen min, og resten av familien, veldig skjelden, da de er i nord-norge og jeg her nede i Oslo. Jeg er også i Oslo, med hele familien i Nord-Norge. Ikke lett å være langt hjemmefra.
Gjest Anonymous Skrevet 16. februar 2004 #5 Skrevet 16. februar 2004 Nei det er neimen ikke det! :-) Har vært her i ca. en måned nå, og føler meg fortsatt forkommen *ler*
Arkana Skrevet 16. februar 2004 #6 Skrevet 16. februar 2004 Nei det er neimen ikke det! :-) Har vært her i ca. en måned nå, og føler meg fortsatt forkommen *ler* Bare en mnd ja, det er ikke så lenge. Følte meg litt forkommen selv i begynnelsen, men har vært her nå i 4 år og synes egentlig byen bare blir mindre og mindre. (nå ødelegger jeg tråden din )
Gjest Anonymous Skrevet 16. februar 2004 #7 Skrevet 16. februar 2004 Ja man venner seg vel til det, tenker jeg:) Er ikke noe by-menneske, så det er ganske ironisk at jeg forvillet meg hit nedover *ler*
Arkana Skrevet 16. februar 2004 #8 Skrevet 16. februar 2004 Ja man venner seg vel til det' date=' tenker jeg:) Er ikke noe by-menneske, så det er ganske ironisk at jeg forvillet meg hit nedover *ler*[/quote'] Tell me about it! Det er ikke så veldig mange år siden jeg lovet meg selv å aldri flytte fra hjembyen, men studier og kjærester gjorde situasjonen annerledes. Og nå kunne jeg aldri tenke meg å flytte hjem igjen. men du er jo fra Tromsø, etter hva jeg forstår, og det er jo ikke så verst by bare det, jeg er fra Narvik og det er ikke akkurat så stort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå