Gjest asanti Skrevet 5. august 2012 #1 Skrevet 5. august 2012 Til daglig bruker jeg macbook å er veldig fornøyd med det. Men jeg ønsker å kjøpe en som fungerer til å spille spill på. Nå spiller jeg stortsett Sims mens samboer spiller en del andre spill. Er imac noe å satse på? Noen som har erfaring med den som spillemaskin og hvilken utgave av den har dere?
Gjest Mog Skrevet 5. august 2012 #2 Skrevet 5. august 2012 Alle de nyeste utgavene av iMac er såpass kraftig at du kan spille på de. Det finnes mye forskjellig på Mac App Store. Nedenfor er de tekniske spesifikasjonene: http://www.apple.com/no/imac/specs.html
Gjest asanti Skrevet 5. august 2012 #3 Skrevet 5. august 2012 Har sett der, men blir ikke så mye klokere når alt er greskt for meg. Tror du at den billigste utgaven holder feks?
Guybrush Skrevet 7. august 2012 #4 Skrevet 7. august 2012 Spørs hva du mener med "spille på". 95 % av alle store kommersielle storspill l anseres kun på windows platformen. Etterhvert kan de bli portet (få lagd en spesialversjon for mac osx). Småspill av typen man spiller gjennom nettleseren og mye spill for barn finner du ofte til mac - men dårlig utvalg ellers. Dette har noe med at den såkalte kjernespilleren ikke sitter på en mac-maskin. 1
Gjest asanti Skrevet 7. august 2012 #5 Skrevet 7. august 2012 Jeg spiller mest Sims, og det finnes til mac å. Men det er jo et stort spill som krever sitt, derfor lurer jeg.
Guybrush Skrevet 7. august 2012 #6 Skrevet 7. august 2012 Sims er lagd for å kunne kjøres på det meste av maskinvare siden veldig mange av kjøperne er "casual gamers", kvinner og barn. Ikke inneholder det store krav til prosessor og grafikkakselerator heller. Et veldig enkelt spill sånn sett.Med unntak av sim3 er det som jeg kan se ingen av toppselgerne av spill som finnes til osx
Gjest asanti Skrevet 7. august 2012 #7 Skrevet 7. august 2012 Jeg synes at uansett hvordan data jeg spiller sims 3 på så går det tregt osv. Akkorat som at maskinen ikke klarer kjøre alle detaljer osv like godt samtidig som spille i seg selv. Alle de spillene jeg har står det at det går til mac. Men om det er som du sier burde det vel holde med det rimeligste utgaven av imac?
Longgone Skrevet 7. august 2012 #8 Skrevet 7. august 2012 Har ikke peiling på imac, men jeg spiller sims på macbook proen min og det fungerer fint
AnonymBruker Skrevet 7. august 2012 #10 Skrevet 7. august 2012 Jeg spiller sims 3 på min imac, og det fungerer helt fint selv om jeg har på de beste innstillingene på grafikken. Tror jeg har den kraftigste imacen av den på 21 tommer. Anonym poster: 07bcb658c979a43cd82ab6065c2353cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå