Ana Skrevet 16. februar 2004 #1 Del Skrevet 16. februar 2004 Hvor mye mosjon får du? Trener du fast? Hvor ofte? Jeg driver ikke med noen form for trening, men går fire dager i uken til og fra skolen (ca 25 minutter hver vei, inkludert nærmere 100 trappetrinn opp til univesitetet, pluss det samme opp til leiligheten som ligger i 6 egt uten heis). I tillegg går jeg ofte turer om søndagen, og er ute og danser om lørdagen om det teller (og shopper selvfølgelig! ) Er dette nok til å holde meg frisk og i ok form?(trenger ikke å gå ned i vekt eller noe) Har ofte vurdert å begynne å trene, men mangler motivasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 16. februar 2004 #2 Del Skrevet 16. februar 2004 Sånn objektivt sett ville jeg tro det du gjør er nok. MEN (joda, jeg er glad i trening)---ved å begynne å trene vil du etterhvert få mer overskudd til alle de små tingene i hverdagen. Og humøret vil bli bedre :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. februar 2004 #3 Del Skrevet 16. februar 2004 "Ekspertene" sier en halv time hver dag. Og du har jo mye mer enn det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zombie Skrevet 16. februar 2004 #4 Del Skrevet 16. februar 2004 Jeg trener ikke, men går hjem fra jobb så ofte som mulig. Tar en halvtime. Om det er nok strides de lærde om, men det er da bedre enn ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. februar 2004 #5 Del Skrevet 16. februar 2004 Dersom du "bare" er ute etter "helse effekt" altså ikke vektnedgang/muskelbygging holder det fint med en halvtimes bevegelse hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå