AnonymBruker Skrevet 5. august 2012 #1 Skrevet 5. august 2012 Har "rotet" med en fyr i ca 1 mnd. Hver helg, i tillegg til at jeg har vært på besøk hos ham 2 ganger utenom helg. Blir mer og mer "kontakt" og mer følelser inni bildet her. Har snakket om følelser, men ikke så mye at man vet hva som skjer, bare at vi føler det samme (som forøvrig jeg ikke helt vet hva er, men i romantisk retning) Når blir man sammen/er man sammen osv? Må noen si det "høyt" eller bare utvikler det seg? Er et par år siden jeg hadde kjæreste, og da var vi sammen i 5 år, så husker ikke helt hvordan dette foregår Vi er forresten 29 og 35 om det har noe å si. Anonym poster: fc897864721f26f3f54f1a3943758000
AnonymBruker Skrevet 5. august 2012 #2 Skrevet 5. august 2012 Dytter i håp om et svar Anonym poster: fc897864721f26f3f54f1a3943758000
Klatt Skrevet 5. august 2012 #3 Skrevet 5. august 2012 Hvis du vil at han skal være kjæresten din kan du like greit ta og spørre "vil du være kjæresten min?" om du føler dere er "der". Om ikke kan du vente litt og ta det en gang du føler det er riktig.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2012 #4 Skrevet 5. august 2012 Hvis du vil at han skal være kjæresten din kan du like greit ta og spørre "vil du være kjæresten min?" om du føler dere er "der". Om ikke kan du vente litt og ta det en gang du føler det er riktig. Jo, det er litt på den måten, for begge. Tror kanskje at ingen av oss vil nevne det? Jeg er absolutt ikke flink med slike romantiske ting, og jeg spøker det vel mer bort fordi jeg blir flau.. Men vi må jo ordne dette på en måte Idag feks skrev han at han savnet meg, der jeg skrev tilbake at jeg savner ham og. Og så stopper vi opp litt. Kan hende begge er litt uvant med dette? ts Anonym poster: fc897864721f26f3f54f1a3943758000
Steinar40 Skrevet 5. august 2012 #5 Skrevet 5. august 2012 Kommunikasjon er vanskelige greier gitt. Personlig syns jeg bare kommunikasjon er veldig vanskelig med folk jeg ikke kan fordra. Men jeg merker jo at mange syns det er veldig vanskelig med noen de liker også. Noe jeg syns er ganske merkelig fordi at da er jeg jo motivert for å kommunisere. Men det er vel kanskje dette med at kvinner er livredde for å bli avvist. Eller for å bestemme seg. I dette tilfellet har det bare gått en måned og det er ikke lang tid. Ville nok latt det gå noen måneder til for å se hvordan det hele utvikler seg. Om TS og denne fyren har nok til felles for å bli seriøst i sammen. 1
Noteknekk Skrevet 5. august 2012 #6 Skrevet 5. august 2012 Folk er veldig forskjellige akkurat der, noen blir sammen etter dager-uke, andre etter flere mnd. Kjæresten og jeg var nesten-kjærester i 4-5 mnd før vi definerte oss som kjærester. Da var det daglig kontakt (kanskje ikke første 2-3 ukene, men ble fort det etterhvert) og hang og sov hos hverandre så ofte vi kunne. Da vi endelig snakka om det sa vi begge at vi egentlig følte at vi hadde vært kjærester i flere mnd allerede, men det var altså først på dette tidspunktet at vi offisielt definerte oss som det. Men det går jo an å ta opp temaet allerede nå, spørre litt forsiktig hva han legger i det dere har sammen - hva han kan se for seg at skjer. Som sagt over så gikk det jo 4-5 mnd før kjæresten og jeg definerte oss skikkelig, men vi hadde snakket så smått om det flere ganger tidligere så vi visste litt hvor vi hadde hverandre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå