frk.ompalompa Skrevet 5. august 2012 #1 Skrevet 5. august 2012 (endret) Jeg skal på kostymeparty hvor temaet er jungel, noen som har et økonomisk forslag til hva jeg kan kle meg ut som? Har lyst at det skal være litt morsomt, siden sikkert flertallet kommer til å kle seg ut som tarzan og jane, løve osv. ideer som allerede har falt meg inn er: en banan, men aner ikke hvordan jeg skulle fått til det.. og AVATAR?? nå har jeg ikke sett filmen, men har fått inntrykk av at den foregår i jungelen, eller? jeg er heller ikke akkuratt veldig slank, så dristige kostymer blir jeg vel heller å legge til side på forhånd tusen takk for alle forslag! Endret 5. august 2012 av frk.ompalompa
Gjest LadyJ Skrevet 7. august 2012 #2 Skrevet 7. august 2012 Avatar hadde jo ikke vært så dumt det! Bare å male seg blå i ansiktet, og få med litt detaljer, også kan du for eksempel flette rastafletter, og ha på litt slitte klær/lette klær. Temaparty er gøy!
AnonymBruker Skrevet 7. august 2012 #3 Skrevet 7. august 2012 Hva med grønne klær, der du fester noen greiner og busker på? Og en brun bukse, som liksom er "stammen" på et tre. Så maler du deg med noe grønt i annsiktet. Anonym poster: 280672209209583129806a2ba3efa424
frk.ompalompa Skrevet 9. august 2012 Forfatter #4 Skrevet 9. august 2012 tusen takk for svar :D kom gjerne med flere forslag så har jeg mer å velge i :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå