Lucid Skrevet 5. august 2012 #1 Skrevet 5. august 2012 Jeg har ofte behov for en real utblåsning, men det er ikke alltid noen der som vil høre på, og jeg orker ikke å opprette en ny tråd for hver gang. Og jeg regner med at jeg ikke er alene.. Hva gjør deg knallsint i dag? 3.. 2.. 1.. Takeoff!
Zakuro Skrevet 5. august 2012 #2 Skrevet 5. august 2012 Hvordan i svarte BALLA klarer broren min å bruke EN TIME på dass! Flekk ned buksa, gjør det du skal OG DRA DEG TIL HELVETE UT SÅ JEG SLIPPER Å GÅ Å PISSE I SKAUEN! 1
TheSgirl Skrevet 5. august 2012 #3 Skrevet 5. august 2012 Den forbanna fyllesyka,så totalt unødvendig!
Lucid Skrevet 5. august 2012 Forfatter #4 Skrevet 5. august 2012 Kjære mor, hvorfor i ber du meg om hjelp hvis hjelpen jeg gir deg ikke er bra nok? Jeg har praktisk talt vokst opp med pc, du oppdaget ikke hva man kan gjøre med en pc før for et par år siden, dvs at jeg har noen år på deg med erfaring med pc, og kan automatisk mer! Du vet ikke en gang hvordan man lagrer et dokument i word! Det tok deg et år å lære hvordan scanneren fungerer, og du skjønner det fremdeles ikke! Så når du ber meg om hjelp, så ta i mot hjelpen! Ikke kom her og si at jeg tar feil, for så å prøve selv, faktisk gjøre feil, og så komme løpende til meg og kjefte fordi jeg ikke hjalp deg! Og så sitter du her og forteller meg hva dama bak kassa på rema gjorde. I følge deg tok hun feil, i følge deg så har hele verden feil hvis de mener noe annet enn deg. Men når jeg forteller deg hvordan det fungerer, i kassa på rema, så starter du en krangel FORDI DU SELVFØLGELIG HAR RETT! NEI, DU HAR IKKE RETT! DU HAR ALDRI SATT DIN FOT PÅ BAKSIDEN AV ET KASSAAPARAT! Og kjære mor.. JEG DRITER I hva bikkja til naboen gjorde i går. Herregud. Og en ting til; Når jeg lager middag, så er det greit at du gir meg råd og tips. Det som IKKE er greit er at du tar over matlagingen fordi jeg etter sigende gjør det feil. Jeg er ikke flink på kjøkkenet, og jeg kommer aldri til å bli det hvis jeg ikke får prøve og feile. Jeg vil veldig gjerne bestemme selv hvilken form jeg vil bruke til fisken inne i ovnen. Og når jeg sier i fra om at jeg vil prøve selv, så synes jeg du skal luske tillbake til stolen og sette deg med de forbanna facebookspillene du alltid maser om. (når samtaleemnet ikke er hva dama bak kassa på rema, eller bikkja til naboen gjorde da..) Takk.
Lucid Skrevet 6. august 2012 Forfatter #5 Skrevet 6. august 2012 Tar en runde til jeg, sliter med mye sinne, og da hjelper det å rase over småting! Jeg er så lei av han alltid dytter meg ut av senga i søvne! Senga mi er akkurat passe stor til at vi kan ligge 3 stk i den, og han SKAL ta plassen til 2,5! Så da ligger jeg her og vipper på kanten, bruker pcen for å holde balansen, eller bare setter bena på gulvet. Det må da vel for faen være mulig å ligge i ro en gang i blandt? Eller, du kan få lov til å kaste deg rundt i senga så mye du bare orker, BARE HOLD DEG PÅ DIN SIDE AV SENGA! Og jeg må for all del ikke gå på do, da blir det slosskamp om sengeplassen etterpå! Og så snorkinga da.. Herregud, den snorkinga! Jeg hører deg faenmeg GJENNOM headsettet med musikk i! Gaaah.. Jeg får ikke sove! Og jeg klør, og det gjør vondt, OG JEG VIL HA DYNE! DU TRENGER IKKE TO! Spesielt ikke når du ligger på den ene.. Haff. 1
melly666 Skrevet 9. august 2012 #6 Skrevet 9. august 2012 Den gule linjen rundt hele bagasjebåndet er der for en grunn for f Newsflash - står du helt oppå klarer jeg ikke å se om kofferten min kommer. Og hvis du dytter ungen din inn foran deg, sånn at lårene hans/hennes treffer båndet så får du ikke bli sint hvis din lille prins(esse) får en 20 kgs koffert midt i ansiktet. Hold avstand eller ta konsekvensene
Gjest Stille vann Skrevet 11. august 2012 #7 Skrevet 11. august 2012 Jeg har hatt ei helvetes uke! Migrene, flom med vann i hele kjelleren (soverom, bad osv.....), 2 biler UNDER vann og verdens styggeste leiebil.... Nå begynner det å stinke i kjelleren og jeg har kun ett par sko å gå i, de andre har druknet sammen med masse av klærne mine. Ferien min er over og gårdsplassen er full av gjørme. Jeg er sinna, oppgitt og migrenen slipper ikke taket! Godt å få det ut ihvertfall.
Lucid Skrevet 17. august 2013 Forfatter #8 Skrevet 17. august 2013 Derja. Har lett etter denne tråden en stund. Jeg har så jæævlig vondt i kjeften! Jeg blir gal! Kan ikke de helvetes visdomsjekslene bestemme seg snart? Tenk å pine et menneske på denne måten!? Og de jævla stikkpillene som visstnok skal kurere betennelsen i endetarmen får jo alt til å KLØ! Skal jeg gå rundt og klø meg i ræva i to uker til? Er det det som er meninga? Og det morsomme er at i pakningsvedlegget for stikkpillene lette jeg etter grunner til at ræva mi skal være et minefelt av kløe, i stedet oppdager jeg teksten "..Dersom du får sår hals/munn og/eller feber skal du straks kontakte lege, og slutte å ta stikkpillene" når tannkjøttet er i ferd med å falle av så vil jeg si at det er ganske så sårt jeg da. Men feber har jeg ikke mer enn vanlig. Og sist jeg tok kontakt på grunn av noe som sto i et pakningsvedlegg så var det ikke så farlig, så jeg VIL ikke ta konkakt med hverken lege eller legevakt fordi de bagatelliserer det og får meg til å føle meg dum... MEN JEG HAR VONDT! ARRRRG..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå