Gjest TiPa Skrevet 16. februar 2004 #1 Skrevet 16. februar 2004 Min samboer hadde kjøpt meg et nydelig, rødt undertøysett som Valentingave. Til dette fulgte det også med en hofteholder og han hadde i tillegg kjøpt strømper. Jeg har ikke tidligere prøvd en sånn og det tok noe tid før jeg fikk strømpene til å sitte skikkelig. Men, er dette noe som dere bruker? Eventuelt er det noe dere bruker til hverdags, til fest eller når dere skal "pynte" dere for kjæresten..? Jeg syntes det var litt strev jeg, samtidig som det var litt spennede å ha med fordi min kjæreste absolutt likte det godt. Et minus var at klemmene viste gjennom skjørtet, iallefall når jeg satt. TiPa
Gjest Anonymous Skrevet 16. februar 2004 #2 Skrevet 16. februar 2004 Bruker stayups. Synes det virker mer praktisk.
Gjest Mann 37 Skrevet 20. februar 2004 #3 Skrevet 20. februar 2004 Kona bruker hoftholder av og til, og bare til spesielle anledninger. De beste hofteholderne har metallklemmer, ikke plastklemmer, da disse løsner lettere, slik at strømpene faller ned. Det er nok mer vanlig i andre land, f.eks England, å bruke dette til hverdags. Personlig synes jeg at dette er noe av det mest sexy som finnes, så jeg ville ikke hatt noe imot at hun brukte det oftere. Til vanlig bruker hun stay-ups.
stinegull Skrevet 20. februar 2004 #4 Skrevet 20. februar 2004 Det er sexy, ja og man føler seg litt sexy siden jeg veit typen min syns det er sexy, MEN mest av alt så er det bedre enn srømpebukser , syns jeg. jeg syns strømpebukser strammer her og der og så er de for lange i livet og for varme osv, så jeg bruker strømper og hofteholdere eller stay ups
Cola Girl Skrevet 20. februar 2004 #5 Skrevet 20. februar 2004 Mannen min synes det er sexy så dersom vi skal ut og jeg har på kjole/skjørt hender det jeg stiller med hofteholder og strømper for å "pynte" meg for han. Ellers bruker jeg stort sett stay ups.
Gjest Anonymous Skrevet 21. februar 2004 #6 Skrevet 21. februar 2004 Jepp, foretrekker strømpeholder. Har aldri likt strømpebukser. Bruker det for min egen del. Om gutter synes det er sexy er det bare hyggelig. Skjønner ikke hvorfor det er et minus om festeklemmene evt viser gjennom skjørtet. Enten det er klemmen eller trusekant som kan anes, må vel det være helt naturlig.
Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2004 #7 Skrevet 24. februar 2004 Fint å høre at noen bruker strømper/strømpeholder. Som mann synes jeg det er både feminint og sexy når kvinner bruker dette. Jeg har imidlertid alltid lurt på hvorfor såpass få bruker det. Kanskje noen av dere kvinner vet svaret ? Om sommeren bør det jo uten tvil være luftigere enn en strømpebukse, eller hva ?
Gjest 3llie Skrevet 25. februar 2004 #8 Skrevet 25. februar 2004 Jeg syntes det er veldig lekkert, men bruker det kun til spesielle anledninger. :D
Gjest mann 52 Skrevet 8. januar 2008 #9 Skrevet 8. januar 2008 Jeg oppfordrer alle kvinner å bruke hofteholder, for det er noe som vi alle menn liker veldig godt. Før 1969 var ikke strømpebuksen på markedet, og alle hadde hofteholdere av alle bredder, og fargen var for det meste hvit. Strømpene var som regel brune, med mørkere kant oppe. Vær så snill dropp strømpebuksen, og skaff dere hofteholdere og strømper, gjerne med søm bak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå