AnonymBruker Skrevet 5. august 2012 #1 Skrevet 5. august 2012 Jeg har gått ned over 10 kg siden begynnelen av mai, men jeg kan ikke se på meg selv at jeg har gått ned noe. Merker at klærne er løsere liksom, men når jeg ser meg i speilet så ser jeg ut som jeg alltid har gjort. I det siste, har også mange gutter/menn kommentert utseendet mitt, at jeg ser bra ut osv (jobber på en bensinstasjon, så kommer mange ulike mennesker inn) og merker at gutter spesielt smiler mye til meg og ser på meg. Har ikke opplevd dette siden jeg var 15/16 (er 18 nå) Begynte å gå opp i vekt i den tida, og har gått opp over 16 kilo på 2-3 år. Men nå er 10 av de borte igjen. Målet er 65 kg, og nå veier jeg ca. 73. Men jeg ser ikke at jeg ser annerledes ut, selv om jeg tydeligvis gjør det.. vil så gjerne kunne legge merke til forandringene selv.. Er dette vanlig? Anonym poster: e17d65bcd0c9fd353248120563f04b05
Cherie Skrevet 5. august 2012 #2 Skrevet 5. august 2012 Dette er helt vanlig. Jeg gikk ned 20kg uten at jeg egentlig klarte å se det selv. Det kommer likevel en dag da du plutselig ser det... Kan være klærne du går i ... noe kommer nok til å trigge det og da blir du så fornøyd
Arcamenel Skrevet 5. august 2012 #3 Skrevet 5. august 2012 Hva om du tar et helfigurbilde av deg selv nå, med tettsittende klær, og sammenligner med et helfigurbilde av deg selv før de 10 kg. forsvant? Man merker ofte ikke slike forandringer på seg selv med mindre de er ekstreme, siden det går så gradvis, så bilder kan være til god hjelp.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2012 #4 Skrevet 5. august 2012 Jeg har selv mistet 10kg, og jeg ser det heller ikke i speilet. Men vekta er mindre, og jeg får på meg klær jeg tidligere ikke fikk på meg(dro nylig på meg en shorts i str.34, heck det var deilig:P). Og i går møtte jeg en gammel venn jeg ikke har sett på over ett år, og han så tydelig at jeg hadde gått ned. Men ser det fremdeles ikke selv. Tror det tar en stund før hodet liksom dilter etter kroppen og man ser forandringene. Tok du før og etter bilder? Det er lettere å se forskjell på det viset. En annen ting du kan gjøre er å pakke de antall kilo du har mistet i en sekk(fyll opp vann på brusflasker), og ta den på ryggen. Jeg fikk i alle fall bakoversveis over hvor mye jeg hadde mistet da jeg gjorde det:S Anonym poster: cbeddfe43acf9fd7cd72b0e048d42121
AnonymBruker Skrevet 5. august 2012 #5 Skrevet 5. august 2012 Jeg har nettopp tatt av 6 kg. Jeg har 10 igjen, men jeg såg ingen forskjell i speilet, men da jeg tok bildet av meg selv og såg det opp mot det da jeg veide 6 kg mer kunne jeg veldig tydelig se at misjen hadde begynt å gå mye innover så bilder er en lur ting! Anonym poster: 85862c9350e2231bd7d9a7c27be63e29 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå