AnonymBruker Skrevet 5. august 2012 #1 Skrevet 5. august 2012 Jeg ønsker å bruke mer kjoler å skjørt i hverdagen. Men har problemer med å sette sammen hverdagslige antrekk med kjole/skjørt. Liker ikke å være for pyntet når jeg bare skal på feks forelesning. Men samtidig så er jeg lei av min vanlige stil med jeans, søt topp og cardigan. Noen tips? Helst bilder! Anonym poster: 0df496b2ec6ceb8d65b237369954fd19
alamigo Skrevet 5. august 2012 #2 Skrevet 5. august 2012 Jenter burde virkelig ta tilbake moten med kjørt og kjole. Så utrolig mye mer pent og sexy enn en kjedelig dongeribukse. 3
redchilli Skrevet 5. august 2012 #3 Skrevet 5. august 2012 http://www.hm.com/no/dressingroom/LADIES#page=2&Nr=4294959268 Den der f.eks. På samme side kan du prøve forskjellige klær og se hva som passer sammen
redchilli Skrevet 5. august 2012 #4 Skrevet 5. august 2012 Åh nå ble alt jeg hadde lagd på hun damen borte da
VanDeKamp Skrevet 5. august 2012 #5 Skrevet 5. august 2012 Jenter burde virkelig ta tilbake moten med kjørt og kjole. Så utrolig mye mer pent og sexy enn en kjedelig dongeribukse. dongeribukser er jo fint det også, men nå om sommern ser jenter/damer nydelige ut med kjoler og skjørt
Gjest Candy Pie Skrevet 5. august 2012 #6 Skrevet 5. august 2012 Jeg går ofte med kjoler, så lenge været tillater det så klart. Var litt ekkelt i begynnelsen, men nå går det greit. Nå er det joggebukse jeg synes er litt flaut å gå med offentlig 2
Transelise Skrevet 5. august 2012 #7 Skrevet 5. august 2012 Det høres bra ut. Jeg har lenge forfektet fordel med kjole. Er da bare så fint meed kjoler og så er dem så behagleg å bruke. 1
juliane Skrevet 5. august 2012 #8 Skrevet 5. august 2012 Sleng cardiganene du allerede har over en kjole istedenfor, så er du godt på vei! En enkel cardigan, tjukke strømpebukser (når det blir kaldere) og lave sko sørger for at du ikke er særlig pynta selv om du har kjole på.
Zakuro Skrevet 5. august 2012 #9 Skrevet 5. august 2012 Jeg har problemer med å kombinere skjørt og kjoler, jeg vil begynne med det fordi jeg rett og slett ikke finner bukser som passer. Er helt håpløst når jeg må ha 2-3 størrelser større i låra enn over hoftene:P Hos meg blir det alt for ofte mye sort når jeg går med skjørt og kjoler, eller så blir det super-formelt og pynta:S *angst*
Gjest Wolfmoon Skrevet 5. august 2012 #10 Skrevet 5. august 2012 Zakuro. Svart går fint det, sleng på en cardigan og en strømpebukse i kule farger så er du på god vei Gjerne også et fint skjerf til å pynte opp.
Gjest Candy Pie Skrevet 5. august 2012 #11 Skrevet 5. august 2012 Det høres bra ut. Jeg har lenge forfektet fordel med kjole. Er da bare så fint meed kjoler og så er dem så behagleg å bruke. Det er sant! Det skulle vært flere nattkjoler, for kjoler er strengt tatt 100% mer behagelig enn joggebukse, som fort kan bli tungt og ekkelt. Jeg klarer ikke å f.eks sove med joggebukse, såvidt pysjamasbukse. Men nattkjole hadde vært noe
Zakuro Skrevet 5. august 2012 #12 Skrevet 5. august 2012 Zakuro. Svart går fint det, sleng på en cardigan og en strømpebukse i kule farger så er du på god vei Gjerne også et fint skjerf til å pynte opp. Er litt redd farger fordi jeg er redd oppmerksomhet, så nesten alt jeg har er mørkt i større eller mindre grad:P Og cardigan er det mange som nevner men jeg er fremdeles ikke 100% sikker på hva som klassifiseres som en cardigan? Noe av de jeg har prøvd(og TROR er en cardigan) får meg alltid til å se tykk ut:S
Gjest Wolfmoon Skrevet 5. august 2012 #13 Skrevet 5. august 2012 Du trenger absolutt ikke å velge de mest skrikende fargene for å gjøre en svart kjole mer interessant, bare så det er sagt. Jeg har velidig lite skrikende farger, men et lilla skjerft f.eks. kan gjøre mye for en svart kjole Cardigan, i mine øyne, er "jakker" med knapper. Hvis jeg lar være å kneppe igjen alle knappene, men velger en midt på for å fremheve midjen, ser jeg i alle fall smalere ut
Gjest Iah Skrevet 5. august 2012 #14 Skrevet 5. august 2012 Jeg bruker mye kjoler og skjørt på høsten og vinteren. Men i sommer synes jeg det har vært veldig vanskelig, på grunn av været. Bare ben har vært for kaldt og strømpebukser føles av en eller annen grunn feil det også. 1
Gjest Candy Pie Skrevet 5. august 2012 #15 Skrevet 5. august 2012 Jeg bruker mye kjoler og skjørt på høsten og vinteren. Men i sommer synes jeg det har vært veldig vanskelig, på grunn av været. Bare ben har vært for kaldt og strømpebukser føles av en eller annen grunn feil det også. Men det må jo være mye kaldere på vinteren? Tror ikke jeg hadde overlevd å gå med kjoler om vinteren, det kunne hvertfall ikke vært hvite blondekjoler osv...hva slags kjoler kan man bruke om vinteren egentlig?
Gjest Iah Skrevet 5. august 2012 #16 Skrevet 5. august 2012 (endret) Men det må jo være mye kaldere på vinteren? Tror ikke jeg hadde overlevd å gå med kjoler om vinteren, det kunne hvertfall ikke vært hvite blondekjoler osv...hva slags kjoler kan man bruke om vinteren egentlig? Det er mye fine tykke ullstrømpebukser på markedet, så det går helt fint. Bruker ikke sommerkjoler på vinteren, men kjoler i tykkere stoff. Har flere ullkjoler for eksempel. Endret 5. august 2012 av Iah
Gjest Candy Pie Skrevet 5. august 2012 #17 Skrevet 5. august 2012 Okei Jeg får skaffe noen sånne når det kommer i butikken Jeg klør veldig av ull, men finner sikkert noe annet. Er jo en stund til vinteren enda da:P
Agathe Skrevet 5. august 2012 #18 Skrevet 5. august 2012 Haha, jeg syns også det har vært vanskelig med skjørt i sommer, bare bein har vært for kaldt, strømpebukse og sommersko/joggesko har føltes feil, ikke alltid jeg gidder å bruke høye hæler - og jeg kan rett og slett ikke bruke støvletter på sommeren, et sted går grensen Men ellers, jeg bruker mye skjørt til hverdags, tror det bare er en vanesak at man føler seg for pyntet. Fant noen bilder: http://edanafashion.files.wordpress.com/2012/07/alexa-chung-style-large11.jpg http://images1.chictopia.com/photos/fashionmo/3899199317/navy-h-m-dress-brown-h-m-bag-off-white-h-m-socks-beige-h-m-cardigan_400.jpg http://images0.chictopia.com/photos/famoody/5034358580/black-sheinside-jacket-burnt-orange-h-m-skirt-hot-pink-h-m-jumper_400.jpg http://images0.chictopia.com/photos/themoptop/2282234789/bronze-vintage-bag-sky-blue-vintage-skirt-peach-pearl-collar-blouse_400.jpg http://janeabouttown.files.wordpress.com/2011/10/sweater-skirt.jpg Bare at jeg ville brukt tykke strømpebukser til alle.
Rainbow Skrevet 5. august 2012 #19 Skrevet 5. august 2012 http://www.hm.com/no...2&Nr=4294959268 Den der f.eks. På samme side kan du prøve forskjellige klær og se hva som passer sammen Wow, det der var jo utrolig smart!! Eneste ulempen er at jeg nå fikk veldig lyst til å kjøpe fryktelig mye klær!!
kills Skrevet 5. august 2012 #20 Skrevet 5. august 2012 Jeg synes det er fint med chiffon skjørt (både korte og lange) som er kombinert med en enkel genser eller topp. Veldig fint med belter til også, og når det er kaldt kan man bare ta på seg en strømpebukse. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå