Gå til innhold

Ull fra Name It

Anbefalte innlegg

Gjest pysepusen
Skrevet

Erfaringer? God/dårlig? Jeg likte utseendet veldig godt, men gidder jo ikke bruke penger på det om det ikke er bra. Da kjøper jeg heller det kjente ;)

Skrevet

Jeg synes selve ulla er ålreit, den er litt tynn, så sånn sett er den jo deilig, men da er den jo også mindre slitesterk.

MEN, jeg synes alle plaggene til Name It med trykknapper er helt idiotiske!! Det er utrolig dårlige knapper, som stadig går i stykker, og bodyene i ull har jo disse knappene.

Så, bnår det kommer til kvalitet og slitestyrke og pris, synes jeg man får mye mer for pengene på Cubus. :)

Gjest pysepusen
Skrevet

Takk :) Hva med buksene da? Bodyer har vi fra Janus så det er ikke det vi trenger mest heldigvis :)

Skrevet

På buksene slipper man jo trykknappproblematikken, men siden ulla er så tynn blir den fort slitt på knærne. Sparkebuksemodellen av stillongsene blir også veldig fort slitt på tærne av neglene.

Ullstrømpebuksene er jeg derimot veldig fornøyd med, men sjekk før du eventuelt kjøper hvordan lengden på foten er, da mange av disse har bittebittesmå føtter.

• 1 måned senere...
Gjest Elisabeth Bakken
Skrevet

Heisan! :)

Trykkknappene til Name it har ikke vært de beste nei. Men de er blitt forbedret!!! :) Fra drop 412 har de satt inn nye knapper. På merkelappen står det tall. Når det står 412 betyr det at det er fra den 4 leveringen i 2012. Sjekk denne, eller spør i butikken.

Ellers så synes jeg ulla er knallgod! Den har også en grei pris.

Mvh

Name it-forhandler :)

Skrevet

Jeg kjøpte en pysj i veldig lett ull på name it som jeg ikke kan være foruten, men min baby er bare noen uker gammel da så den blir jo ikke like slitt. :)

Skrevet

(Har samme erfaringer med bodyer, og deres knapper, som beskrevet over her. Takk for godt tips Gjest Elisabeth Bakken!)

Vi har vært godt fornøyde med ullstilongsene (tynne og myke) og "ullribbbuksene" til vår lille tass. Stilongsene har holdt seg godt og ikke nuppet. VI kommer garantert til å kjøpe inn mer av dette i år.

Vi har også prøvd de tynne ullsokkene som har holdt passformen godt, men nuppet litt. (Noe vi for øvrig også opplever at Janus sine sokker gjør på den lille).

Det fargede ullet tålte imidlertid ikke "vanlig" flekkfjerner, som ikke helt uventet tok fargen :icon_lol:

Gjest pysepusen
Skrevet

Jeg kjøpte litt Name It siden den var så fin! Vi må være forsiktig med knappene og ulla er mye tynnere enn Janus (og mister fortere fasongen). Men den er myk og god :) Et pluss for fine mønster slik ei mamma som er opptatt av klær kan kle i ull og samtidig være fornøyd med at det er fint ;)

Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med ulla fra Name it. Aldri opplevd noe tull ned trykknsppene eller nupper. :hjerte: de fine mønstrene og at det er så mykt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...