Missy1 Skrevet 5. august 2012 #1 Skrevet 5. august 2012 Jeg har en gutt på snart 2år som er ekstreem på å dra tissen sin ut av bleia. Det resulterer i at han tisser på gulvet stadigvekk. Senga er også ofte helt full av tiss fordi han roter i bleia. Er dette vanlig? Hvordan får jeg han til å slutte? Han kommer til uansett hva han har på seg og jeg begynner å bli ganske lei
kaprifolen Skrevet 5. august 2012 #2 Skrevet 5. august 2012 Avvenne han med bleier? Ta på bomullshansker, som gjør det vanskeligere å komme til? 1
langbein86 Skrevet 5. august 2012 #3 Skrevet 5. august 2012 ja avvenning er vel verdt å prøve nå som han har rundet 2 år?
Missy1 Skrevet 5. august 2012 Forfatter #4 Skrevet 5. august 2012 Han er forsinket i utviklingen så han er veldig dårlig på kommunikasjon. Virker ikke som han forstår ting vi sier. Han er heller ikke god på å sitte i ro. Så det er veldig vanskelig å starte pottetrening når han ikke forstår hva det er vi gjør.
Noldus Skrevet 5. august 2012 #5 Skrevet 5. august 2012 vet noen har hatt suksess med pysj bak frem. Knapper/glidelås på ryggen er ikke så enkelt? 1
Missy1 Skrevet 5. august 2012 Forfatter #6 Skrevet 5. august 2012 Han åpner ikke knappene. Han drar hånda inn i pysjen og putter hånda nedi bleia.
kaprifolen Skrevet 5. august 2012 #7 Skrevet 5. august 2012 Du har helt sikkert sjekket at han ikke har sår/utslett/for trang bleie og sånn?
Missy1 Skrevet 5. august 2012 Forfatter #8 Skrevet 5. august 2012 Du har helt sikkert sjekket at han ikke har sår/utslett/for trang bleie og sånn? Ingen utslett, ikke for trang bleie ellerno. Virker som om han gjør det fordi det er gøy eller deilig. Vet ikke :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå