Ana Skrevet 16. februar 2004 #1 Skrevet 16. februar 2004 Jeg trenger ny skoleveske, men finner INGENTING fint i butikkene! :evil: Den jeg har nå ligner veldig på denne Marc Jacobs vesken, bortsett fra at den er brun og ikke fullt like dyr (kjøpt på Zara i Spania) . Men den begynner å bli rimelig utslitt nå, derfor trenger jeg tips til hvor jeg kan få tak i en kul veske. Den trenger ikke være så veldig stor, på en vanlig dag har jeg med meg en skriveblokk, et kompendium (samme str som skriveblokk), en novelle og en litt større bok. I tillegg matpakke, flaske med vann etc. Det må få plass. Noen som har sett noe som kan passe?!?
Ana Skrevet 16. februar 2004 Forfatter #2 Skrevet 16. februar 2004 Har forresten funnet mange stilige vesker på nettet, men desverre ingen som er innenfor min prisklasse . Men de kan jo likevel brukes som inspirasjon. Denne fra Marc Jacobs synes jeg er kjempestilig (i grønn)! Hadde de hatt den fremdeles er det godt mulig jeg hadde blitt fristet til å kjøpe den! :-? Denne fra Celine er fin i formen (kanskje med litt større hanker så den går over skulderen). Denne fra Luella er perfekt! Denne er også ganske kul, og mye rimeligere, men de sender selvfølgelig ikke til Norge
Gjest Madley Skrevet 16. februar 2004 #3 Skrevet 16. februar 2004 Jeg har en grønn fra CK som er kjøpt på Morris tror jeg. Detn er passe til det du beskriver. Jeg fikk den i gave, men tipper den ligger rundt 500 kr.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 16. februar 2004 #4 Skrevet 16. februar 2004 Jeg bruker en ryggsekk jeg fikk fra NSF, helt gratis :D Og så har jeg en jeg kjøpte da jeg studerte ved NTNU. Hvorfor skal skolevesker være så fine?
Ana Skrevet 16. februar 2004 Forfatter #5 Skrevet 16. februar 2004 Hvorfor skal skolevesker være så fine? Hvorfor ikke?
Gjest KATTAstrofe Skrevet 16. februar 2004 #6 Skrevet 16. februar 2004 Jeg har som regel bøkene i skapet mitt, så alt jeg trenger er ei vanlig veske. Så da legger jeg heller 500 kr ekstra i den veska
Gjest Anonymous Skrevet 16. februar 2004 #7 Skrevet 16. februar 2004 Hvorfor skal skolevesker være stygge/shabby da? Jeg bruker bare nøye utvalgte skolevesker. Skolen er hverdagen. Hverdagen er livet. Hvorfor ikke kose seg og gå med tilbehør man liker? Dessuten er det hyggelig å kunne gå på kafe rett etter skolen uten å føle seg som en interrailer.
Gjest Ethereal Skrevet 16. februar 2004 #9 Skrevet 16. februar 2004 Vel, jeg er tydeligvis ikke jålete nok... Ikke har jeg et vilt utvalg vesker for alle situasjoner og antrekk, og egentlig er jeg mer opptatt av funksjon enn utseende. Og jeg finner sjelden en veske jeg liker. Jeg går ofte rett fra skole/jobb og på trening, og drasser derfor rundt på min trofaste Norrøna ryggsekk.
Gjest Étoile Skrevet 16. februar 2004 #11 Skrevet 16. februar 2004 Friis har noen kjempefine store canvas-vesker for tiden, i forskjellige litt knæsje farger. Koster omkring 500 tror jeg.
Ana Skrevet 16. februar 2004 Forfatter #12 Skrevet 16. februar 2004 Friis har noen kjempefine store canvas-vesker for tiden, i forskjellige litt knæsje farger. Koster omkring 500 tror jeg. Noen som vet om de finnes i Bergen?
Tusseline Skrevet 16. februar 2004 #13 Skrevet 16. februar 2004 Puma har noen råstilige skolevesker- men gush, de er jammen dyre til fattige studenter! Skuldervesker er tingen, som følge av at ryggen tar sterk skade av det :-?
myagi Skrevet 16. februar 2004 #14 Skrevet 16. februar 2004 En venninne av meg var akkuart og kjøpte en fin skoleveske på kookai.
Gjest Étoile Skrevet 17. februar 2004 #15 Skrevet 17. februar 2004 Det gjør de helt sikkert, har sett dem flere steder både i Stavanger og Oslo, men kjenner dessverre ikke til Bergen. Friis & Co selges ofte i butikker som ikke er del av en kjede.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 18. februar 2004 #16 Skrevet 18. februar 2004 Vel, jeg er tydeligvis ikke jålete nok... Ikke har jeg et vilt utvalg vesker for alle situasjoner og antrekk, og egentlig er jeg mer opptatt av funksjon enn utseende. Og jeg finner sjelden en veske jeg liker. Jeg går ofte rett fra skole/jobb og på trening, og drasser derfor rundt på min trofaste Norrøna ryggsekk. Samme her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå