AnonymBruker Skrevet 5. august 2012 #1 Skrevet 5. august 2012 Jeg blir så forvirra av disse frisørene ass. Jeg har alltid hatt langt hår og alt hadde samme lengde, helt til jeg ble lei og klippet meg til skuldrene og fikk pittelitt lag. Jeg hadde egentlig lyst på flere lag, slik at det ble mer oppklipt(har så tykt hår), men hun sa jeg måtte vente og la det vokse ut? Hvorfor det? Se hun her f.eks: http://3.bp.blogspot...for-girls-3.jpg Hun har jo oppklipt hår med både veldig lange og veldig korte lag. Det bare plager meg at det korteste laget mitt bare er noen cm kortere enn det lengste laget; ville ha det mer oppklipt fordi håret er så tykt at knapt hårstrikk klarer å holde på det:\ Men jeg kan ingenting om hår og det er mulig jeg bare ikke får frem hva jeg vil:P Anonym poster: cf97e3d64fc35c81975b077e19eaf979
Ilovehair.blogg Skrevet 8. august 2012 #2 Skrevet 8. august 2012 Klart du kan ha det opp klipt/etasjer/ økende lengder eller hva enn folk kaller det! Hadde du hatt tynt hår anbefales det ikke, men med en ok tykkelse går dette bra. Bare det øverste "laget" er mer enn 10 cm så er dette fult mulig ! Si til frisøren at du skal ha det oppklipt mens beholde tykkelsen i tuppene mest mulig Ikke gi deg før du er fornøyd!
AnonymBruker Skrevet 8. august 2012 #3 Skrevet 8. august 2012 Klart du kan ha det opp klipt/etasjer/ økende lengder eller hva enn folk kaller det! Hadde du hatt tynt hår anbefales det ikke, men med en ok tykkelse går dette bra. Bare det øverste "laget" er mer enn 10 cm så er dette fult mulig ! Si til frisøren at du skal ha det oppklipt mens beholde tykkelsen i tuppene mest mulig Ikke gi deg før du er fornøyd! Håret mitt er alt anna enn tynt. Er så tykt at det ikke er mulig å gjøre noe med det, det bruser og står alle veier. Men jeg tenker også dette, at så lenge øverste lag ikke er for kort så skulle det jo ikke være noe problem. Men de sier til meg at jeg ikke kan klippe håret så oppklipt med en gang, jeg må komme tilbake og gjøre det i flere runder. Synes det høres rart ut og blir å koste alt for mye:\ Anonym poster: cf97e3d64fc35c81975b077e19eaf979
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå