AnonymBruker Skrevet 5. august 2012 #1 Skrevet 5. august 2012 En slik jakke er det jeg tenker på. Jeg har så lyst på en slik, men de jeg finner er enten svindyre eller for korte. Jeg er en 173 høy og har ikke kroppsfigur til å bruke en kort jakke, så jeg vil at den skal rekke meg ned til hoftene og ikke rett under navlen... Det må ikke være en tung jakke, vil det skal være en lett skinnjakke.. Jeg har lett rundt på ebay blant annet men finner ingenting. Noen som vet? Helst ikke alt for langt over tusenlappen.. Anonym poster: 791594ce4c07f24ce0faac5e544cdd1a
AnonymBruker Skrevet 5. august 2012 #2 Skrevet 5. august 2012 En skinnjakke eller "skinnjakke"? Anonym poster: 19c3b29fe05e2750316dba142d5e7b0c
floony Skrevet 9. august 2012 #4 Skrevet 9. august 2012 Du ser det ikke så tydelig på bildet, men den jakka der er ganske kort. Det der er en typisk, fake, skinnjakke - jeg synes personlig de kan være veldig kule og har en del av dem. H&M Divided er det første stedet jeg ville lett - sånn rent bortsett fra at disse kan være veldig korte. Har selv 3-4 stk derfra som jeg er veldig fornøyd med, men bare én av dem er i tilnærmet den lengden du er ute etter. Ellers ville jeg faktisk stukket nesa innom Urban for å se etter en ekte skinnjakke. Jeg har en derfra og den er ikke kort, men mer røff av seg. Man ser at den er ekte. Yndlingsjakka mi. Har også en skinnjakke fra Cubus. Denne modellen vil jeg påstå er akkurat den typen du leter etter, bortsett fra at min er vinrød. Desverre ble denne kjøpt på salg i vinter så jeg tror ikke den er å oppdrive lenger. Ellers har jeg et par fra utlandet. Jeg vil tipe seg til å se om New Look (england) sender til Norge. Jeg kjøpte en utrolig stilig skinnjakke der tidligere i sommer - for 360 kr siden england er så sinnsvakt billig. Prøv Top Shop også, det er typisk at slikt dukker opp der. Ellers har Top Shop og Gina Tricot noe av det samme. Gina Tricot har en skinnjakke inne nå, samme modell i både vinrød og svart, men vet ikke om det er denne typen du kunne tenke deg. Den er faktisk ikke så kort og sikkert bra, men den er litt tykk i stoffet. Litt mer sånn "biker-stil" kan man si. Åja - også har jeg et par skinnjakker fra Bik Bok også! Der kan du stikke innom, har venninner som også har skinnjakker derfra så jeg vet at de kan ha mye stilig utvalg. Så ja. Dette var noen svar. Og før noen blir skremt må jeg si at jakker for meg, er som sko for en typisk dame. Kan ikke få nok. Jeg er jakkoman. 1
Wonderbitch Skrevet 9. august 2012 #5 Skrevet 9. august 2012 Hehehe utrolig:) Et par herfra og derfra.. Og derfra.. Og derfra!
MissAwesome Skrevet 10. august 2012 #6 Skrevet 10. august 2012 skinnjakkene fra muubaa er ganske fine
Sunshower Skrevet 10. august 2012 #8 Skrevet 10. august 2012 De har fått inn en del skinnjakker på cubus som ligner den på bilde, er usikker på hvor lange de er riktignok. Ellos har en del skinnjakker i forskjellige priser, farger og fasonger http://www.ellos.no/c/_/N-?Ntk=All&Ntt=skinnjakke Nelly har også en del, dog høyere prisnivå http://nelly.com/no/s%C3%B8k/#searchString=skinnjakke&form=top De fleste klesbutikker har en del skinnjakker på denne tiden, så jeg ville kikket litt der Synes hvertfall jeg så det i de fleste butikkene sist jeg var på det lokale senteret.
floony Skrevet 11. august 2012 #9 Skrevet 11. august 2012 Hehehe utrolig:) Et par herfra og derfra.. Og derfra.. Og derfra! Haha, ja jeg la merke til det etter at jeg leste gjennom innlegget... derfor jeg måtte legge til det lille på slutten så ikke jeg virker som en shoppegal jente med jakkemani. Jakkemanien er riktig, tydeligvis. Og det der var bare skinnjakkene.. Men så er det samlet opp gjennom mange år, da. Og jeg trenger de virkelig. De brukes alle sammen
Wonderbitch Skrevet 11. august 2012 #10 Skrevet 11. august 2012 Men så er det samlet opp gjennom mange år, da. Og jeg trenger de virkelig. De brukes alle sammen Hehe.. Jeg trenger også alle skoene mine:-P Kjøpte forresten nettopp en ganske lang sknnjakke på "the new yorker" på nordbysenteret hvis ikke det er for langt unna.
flicka Skrevet 16. august 2012 #11 Skrevet 16. august 2012 Sjekk ut carlings. De har en fin en inne nå. Har en selv som høres ut som akkurat det du vil ha, fra cubus, og den er jeg kjempefornøyd med. Men den kjøpte jeg for to år siden så den er nok ikke tilgjengelig lengre, dessverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå