Gjest Litt lei seg Skrevet 16. februar 2004 #1 Skrevet 16. februar 2004 Jeg drømmer så rart om natten for tiden :-( . Jeg drømmer om at jeg og ungene flytter fra sambo og pappa. Det værste er at drømmen føles så god. Det er liksom så riktig at han ikke er med i livet vårt . I det virkelige liv er han desverre lite med på det vi foretar oss. Jeg har prøvd å inkulderer ham, men han stritter i mot. Jeg har til og med fortalt ham at vi savner ham i famile livet og at vi synes det er koselig at han blir med på turer og slik. Dessuten har jeg appelert til at vi trenger ham og at jeg vet at han har mye å tilby oss hvis han bare var villig. Hva gjør jeg galt? På en måte savner jeg ham, på en annen måte er han bare i veien. Hilsen litt lei seg.
Suzy Skrevet 16. februar 2004 #2 Skrevet 16. februar 2004 Sant og si var det vel ikke akkurat noen rar drøm dette... :-? Stikk finger'n i jorda, jente. Du funderer innerst inne på hvordan det hadde vært om han var ute av livene deres og du tror dessuten at det ville vært lettere og færre ting å bekymre seg for. Jeg skal ikke ta stilling til hvorvidt du har rett i det, men drømmene dine gjenspeiler bare problemene du har her og nå i det virkelige livet. Ta et oppgjør, går til familerådgiver - snakk om det - uansett må du få orden på dette for din, og ungenes skyld.
-Nemi- Skrevet 16. februar 2004 #3 Skrevet 16. februar 2004 Enig med Suzy her - det var ikke noen rar drøm i det hele tatt.. Jeg tror nok du må slutte og appelere som du sier og fortelle i stedenfor - fortelle hvordan dere har det sett fra din side - gi ham sjansen til å svare (altså vente - menns hjerne er litt treigere enn kvinners - så tolmodighet må til for å få et svar) og så får du ta det derfra. Er han absolutt ikke interesert i å delta i de familiære ting er det vel like greit uten ham da.... Et valg du forøvrig bør gjøre alene ut fra de riktige grunnene og ikke noe som blir sagt her inne eller i andre fora.. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå