Gjest tommeltott Skrevet 4. august 2012 #1 Del Skrevet 4. august 2012 Hallabais! Sitter her idag, i sofaen min med et glass vin. Slik som alle andre helger (nesten), og prøver å følge med på en film. Sett den før, men den står jo å ruller i boksen. Har lenge tenkt å begynne å skrive dagbok, snakker flere år. Angrer på at jeg ikke begynte da tankekaoset var på det verste, men men. Aldri for seint å begynne, eller hva? Jeg er 21 år, bor for tiden med min kjære i en leilighet på 55kvadrat (for de som lurte). Ikke mye pusterom, men det går som regel bra. Har slitt i mange år med depresjoner og har blitt medisinert i hytt og pine. Idag: INGEN medisin! Hurra for meg! (har nødlager da...) Klarer meg ganske bra, men det er jo som med oss alle som har hatt/har depresjoner at det går som en karusell, opp og ned. Hvem vet, kanskje jeg må begynne på igjen snart? Håper ikke det. Idag, eller, siste ukene, så har kverna gått rundt og rundt. Tenker så sykt mye, jeg er ikke sikker på hva jeg tenker på. Tipper 60 tanker går rundt og leter etter sammenhenger og svar. En ting som har gått igjen i det siste, er jeg bra nok? Jeg har ingen jobb, ingen utdanning, sjeldent tanker om fremtiden, da jeg er rimelig sikker på at det ikke går som jeg hadde håpet. Jeg kommer sikkert til å "fucke" til alt om jeg får ønsker om ting i fremtiden. Som for eksempel utdanning. Egentlig går jeg bare å venter på at det skal skjære seg igjen... At jeg ikke fullfører det jeg begynte på, at jeg dropper ut pga psyken igjen... Så uansett da, håper du dele dine erfaringer ang depr og tankekaos osv. Hyggelig om du følger med "hodet" mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest20 Skrevet 5. august 2012 #2 Del Skrevet 5. august 2012 (endret) lol. Endret 29. desember 2014 av Gjest20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå