Gå til innhold

Mat som inneholder lite karbohydrater?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har dere forslag til sunn mat som ineholder lite karbohydrater? :)

Anonym poster: dd8346938184bc6d9536b74d794a44ff

Videoannonse
Annonse
Gjest NozMonster
Skrevet

kjøtt

fisk

egg

asparges

blomkål

brokkoli

ost

....lista er lang :)

• Liker 2
Skrevet

Kan bare ønske lykke til! Herlig måte å leve på. Tok vekk alt jeg ikke liker, men har spist fordi det er normalt, og spiser bare ting jeg elsker. Grønnsaker over bakken forutenom mais er en generell regel, men uansett er det lurt å lese seg opp på litt forskjellige ting. Og ost... min favoritting i hele verden, sånn ca.

• Liker 1
Skrevet
Grønnsaker over bakken forutenom mais er en generell regel, men uansett er det lurt å lese seg opp på litt forskjellige ting.

Vel, nå er mais korn og ikke grønnsak da. ;)

Skrevet

Vel, nå er mais korn og ikke grønnsak da. ;)

Og det er vel en hel del stivelse i det?

Skrevet

Og det er vel en hel del stivelse i det?

I følge matvareguiden.no er over halvparten av karbohyratene i mais stivelse, ja.

Skrevet

KÅL!! Kjempe god både rå og kokt. Og det er mettende (og er visstnok litt krefthemmende) :tommelopp:

Skrevet

Så rett, så rett supera. Er bare en grei huskeregel for de fleste når de går i butikken. I grønt avd, ikke kjøp ditt og datt. Takk for det dokumentet. Har en tante som trenger litt tips, hun skal få den :)

KÅL!! Kjempe god både rå og kokt. Og det er mettende (og er visstnok litt krefthemmende) :tommelopp:

Kål er kjempegodt. Surret i panne med smør, salt og pepper... NAM. God til kjøtt.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...