Gå til innhold

Har mistet jenta vår - livet etter døden

Gjest Sobril

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, Havbris skrev:

Det går bra etter nok en runde med kreft her - denne gangen mannen min. Men det har gått bra til tross for tøff behandling, og nå ser vi frem til en skikkelig ferie i sommer! Kos deg med nurket :)

Herregud. Er det mulig(???). Håper dere blir friske og raske begge to, og i tillegg får tidenes sommer!!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

40 minutter siden, Sobril skrev:

Herregud. Er det mulig(???). Håper dere blir friske og raske begge to, og i tillegg får tidenes sommer!!! :klemmer:

Gjett om denne sommeren skal nytes uten sykehusbesøk etc. Vi går inn i en ny tid og skal snart feire 25 års bryllupsdag!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Havbris skrev:

Gjett om denne sommeren skal nytes uten sykehusbesøk etc. Vi går inn i en ny tid og skal snart feire 25 års bryllupsdag!

Da gratulerer jeg på forskudd og ønsker dere lykke til mot nye 25 år! 🌸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååååh nå ble jeg glad for dere, Sobril!! (Og rørt og litt lei meg for at ikke jeg også får, men det er greit.)  Følte jeg måtte innom her, og så er det slike fantastiske nyheter. 💝💝

Jeg håper dere koser dere. Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Beklager, her skulle jeg ikke publisere noe, men har lest dagboka di, og sier selvfølgelig gratulerer så mye med jenta deres!:))

Endret av duftlys
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...

Annonse

Gjest Sobril
3 timer siden, pusilus skrev:

:hjerte: 

tenker på dere og den vakre mellomsøsteren. Mange gode klemmer. 

Så utrolig hyggelig :hjerte: Takk :hjerte: 

Hadde tenkt til å skrive litt mer utfyllende, men må vente til jeg har sovet litt mer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Jeg sender mange varme klemmer til deg Sobril :hug: Jeg synes du er en flott og hyggelig bruker og du fortjener å ha det bra :)

Gratulerer forresten :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Jacklost skrev:

Jeg sender mange varme klemmer til deg Sobril :hug: Jeg synes du er en flott og hyggelig bruker og du fortjener å ha det bra :)

Gratulerer forresten :) 

Tusen takk @Jacklost, og ditto:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ramlet inn i dagboka di i natt og har lest alt som står skrevet. Jeg har grått mange tårer og avslutter også med tårer. Gledestårer på deres vegne.

Selv om det er flere mnd siden tulla ble født, så vil jeg iallefall få gratulere dere alle 3. Kos dere masse, det fortjener dere virkelig ❤️

Vil også få si du skriver veldig godt, Sobril. Du klarte virkelig å få meg til å kjenne litt av smerten dere har gått igjennom.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, EvaLena skrev:

Ramlet inn i dagboka di i natt og har lest alt som står skrevet. Jeg har grått mange tårer og avslutter også med tårer. Gledestårer på deres vegne.

Selv om det er flere mnd siden tulla ble født, så vil jeg iallefall få gratulere dere alle 3. Kos dere masse, det fortjener dere virkelig ❤️

Vil også få si du skriver veldig godt, Sobril. Du klarte virkelig å få meg til å kjenne litt av smerten dere har gått igjennom.

Takk skal du ha ☺ Det har vært tøffe tak de siste fire åra, og det er tidvis ganske tøft fremdeles. Og med lillesøster ser jeg også så klart hva vi gikk glipp av med E. Dét har vært vondt å svelge midt i lykkerusen. Men man overlever - selv om det alltid vil være et stort tomrom ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 29. september 2016 den 17.23, Sobril skrev:

Takk skal du ha ☺ Det har vært tøffe tak de siste fire åra, og det er tidvis ganske tøft fremdeles. Og med lillesøster ser jeg også så klart hva vi gikk glipp av med E. Dét har vært vondt å svelge midt i lykkerusen. Men man overlever - selv om det alltid vil være et stort tomrom ❤

Kjenner meg godt igjen i disse ordene. Det vil alltid være tøft, det er alltid noe vi går glipp av og det vil alltid være en som mangler. De er alltid med oss, din lille nydelige E og min dyrebare lille S :hjerte: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Takk ❤

Det er vanskelig denne jula. Vanskeligere enn de to foregående. Bortsett fra den første - da feiret vi ikke i det hele tatt. Nå er det så tydelig. Den lille jenta jeg har, og gleder meg sånn over. Og den store.

Midt mellom der, som en stor, tom parentes, er hun som skulle vært fire år nå og gledet seg sånn til jul. Jeg ser henne levende for meg, der hun står i nattkjolen om kvelden og beundrer juletreet. Og jeg savner henne så det river i hjertet. 

Jeg titter på bilder av henne. Det er enklere å se på bildene der hun er død. Ultralydbildene, der hun er høyst levende, hopper jeg glatt over. De gjør for vondt. Og jeg sliter med tanken på alt jeg burde gjort. Klandrer meg selv for at jeg droppet undersøkelsen jeg hadde dagen før hun døde.  Hva, hvis osv. Kanskje hun hadde vært her nå. Det får jeg aldri svar på.

Endret av Sobril
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
5 minutter siden, Sobril skrev:

Takk ❤

Det er vanskelig denne jula. Vanskeligere enn de to foregående. Bortsett fra den første - da feiret vi ikke i det hele tatt. Nå er det så tydelig. Den lille jenta jeg har, og gleder meg sånn over. Og den store.

Midt mellom der, som en stor, tom parentes, er hun som skulle vært fire år nå og gledet seg sånn til jul. Jeg ser henne levende for meg, der hun står i nattkjolen om kvelden og beundrer juletreet. Og jeg savner henne så det river i hjertet. 

Jeg titter på bilder av henne. Det er enklere å se på bildene der hun er død. Ultralydbildene, der hun er høyst levende, hopper jeg glatt over. De gjør for vondt. Og jeg sliter med tanken på alt jeg burde gjort. Klandrer meg selv for at jeg droppet undersøkelsen jeg hadde dagen før hun døde.  Hva, hvis osv. Kanskje hun hadde vært her nå. Det får jeg aldri svar på.

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...