Gå til innhold

Har mistet jenta vår - livet etter døden


Gjest Sobril

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På sykehuset for å ta blodprøver i dag. Blir visst aldri ferdig med dette. Så, med størst sannsynlighet, et hjerte som banket på tirsdag, men embryoet hadde vokst for lite.

Tok en hcg-prøve som viste stigning av hormoner. Dermed måtte jeg ta en ny i dag også.

Jeg tror ikke på mirakler lenger, så hvis det er noe liv inni der gikk det vel dukken på tirsdag. Drakk tre cider, røkte fem sigaretter og tok en sovepille for å sove. Jeg har virkelig fått en gi-faen innstilling nå.

Ikke nok med dét, men fetter av mannen skulle ha barn i slutten av desember. Ungen kom selvsagt nå, og det føles som om ting skjer bare for å gni det inn.

Kan bare være sykmeldt til slutten av februar. Deretter over på AAP. Det har vi ikke råd til siden det er jeg som har hovedinntekten her hjemme. Ikke kan jeg gå tilbake i den jobben heller. Hadde bare denne graviditeten blitt noe av så hadde jeg fått svangerskapspenger. Neeeeida. Moralen er at ting som er for gode til å være sant alltid er det!

Nav har heller ikke betalt ut sykepengene mine denne måneden, sånn bare for å toppe det. Så det er en del som ikke får gave under treet fra meg i år.

2012; jeg forbanner deg!!!

Endret av Sobril
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og gravstenen. Den kommer visst aldri. "Joooooooda, den kommer opp før jul!" Right!! Ingen sten å se enda ihvertfall. Ikke svarer folka på mailhenvendelsene mine lenger heller. Mye greier da de greide å kutte steinen feil i første omgang.

Beklager til alle som leser og som tror på en Gud. Jeg tror IKKE på noe som helst. Det lille snev av barnetro som måtte være igjen er forduftet. Jeg sitter til og med fra tid til annen og viser finger'n opp mot himmelen. Forbanner vår fader og ber han om å dra til helvete. Jeg ser virkelig ikke hva jeg har å tape på dét!

Livet er et sort, jævla hull og jeg forstår rett og slett ikke hva som er meningen her i livet - for min del ihvertfall. Jeg har storesøster, som er min eneste grunn til å holde det gående. Mannen klarer seg selv uansett.

Endret av Sobril
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annemor30

Ja,en kan jo innimellom lure på hvorr god denne Gud er assa... Stenen burde vært på plass til jul,de av alle burde vite hvor viktig dette er for de som har mistet en de har nær og kjær!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååh, finnes det virkelig ingen rettferdighet her i verden?!? Dette var trist Sobril. Jeg kan dessverre ikke tilby annet enn en varm og lang virtuell klem. Kommer til å tenke litt ekstra på dere i julen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for virtuelle klemmer.

Jeg er ikke verdt noe i dag kjenner jeg. Jeg som alltid har vært agnostiker fikk plutselig en åpenbaring hvor jeg ser helt klart og tydelig at ingenting har en mening, slik jeg alltid har trodd, men livet er basert på en lang rekke tilfeldigheter.

Man dør og da blir det sort. Man har ingen engler som passer på og det finnes ingen sjel som lever videre.

Det er et hardt slag, men begynner å bli godt vant.

Slik jeg ser det blir man født og man dør. Innimellom der skjer det en hel rekke tilfeldigheter. Noen har flaks. De fleste ligger og vaker et sted midt imellom. Noen har uflaks stort sett hele livet gjennom.

At jeg befinner meg i sistnevnte kategori er ikke noe jeg sier fordi det er synd på meg, men tilfeldighetene ville det bare slik.

Kan være at man ble født med feil bein først og deretter er dømt til å tråkke i samme spor. Jeg vet ikke.

Beklager hvis jeg stjeler julegleden fra folk, men jeg er mer tilbøyelig til å tro på nisser enn at det finnes noen gud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, er vondt å lese hvordan du har det. Vet ikke helt hva jeg skal si, men..jeg blir i alle fall bekymret når jeg leser hva du skriver. Har du forresten noen profesjonelle du kan snakke med? Får følelsen av at du trenger det.

Nei ord blir fattige..vet rett og slett ikke hva jeg skal si. Men tenker mye på deg, selv om jeg ikke pleier å kommentere noe her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annemor30

Det er lys i tunnelen din vennen min,du tror på godheten selv og det er nissen :nisselue: Nissen vil spre glede hos deg,jeg håper ihvertfall så inderlig at det skal skje :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magdalene

Kjære Sobril!

Det er så leit å lese at du har det så ufattelig vanskelig nå.

Du var kanskje forberedt på at denne julen ble vanskelig, men nå syns jeg du har fått mer motgang enn hva et menneske kan klare på egenhånd.

Jeg skulle så ønske at jeg kunne vært der for deg i hverdagen og gjennom julen, og støttet og trøster så godt jeg kan.

Håper det hjelper å skrive av seg litt her inne.

Bann, og skrik og gi fingeren til livet. Det har du absolutt lov til.

Jeg håper du klarer å komme deg gjennom julen, og at 2013 blir mer rettferdig mot deg.

Å du stjeler ikke julegleden fra meg hvertfall. Du går meg til å innse hvor ufattelig heldig jeg er. Og minner meg på at jeg må ta godt vare på de jeg har.

:klem:

Endret av Magdalene
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke ord, Sobril... :sad:

Og varme tanker gjør ikke særlig til forskjell for deg, men du får dem nå likevel,

i mangel på noe bedre å komme med. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ønsker deg og dine en best mulig jul. Håper dere kan få noen rolige dager fylt av varme og samhold, eller travle dager med masse folk og liv og røre så tankene ikke slipper til. Alt ettersom hva du føler du trenger...

Jeg setter fortsatt litt ekstra pris på lille gutten min hver dag på grunn av det du har delt her. Det er en gave du og lille Eiril har gitt mange av oss er jeg sikker på. Og jeg sleit med å komme med julegaveønsker i år, fordi jeg syns jeg er så heldig og har alt jeg ønsker meg. Egentlig ønsker jeg bare mer tid med den lille familien min. Så av mor får jeg bokser med kjøttkaker og kjøttgryte til å ha i fryseren så vi kan ha kjapp søndagsmiddag. :) Du har med andre ord endret litt på perspektivet hos meg og mange andre. Ikke at dette gjør det noe lettere for deg, men du bør i hvert fall få vite det, sånn til senere.

Jaja, skulle egentlig bare ønske en best mulig jul, ble visst litt revet med. Beklager. :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for tanker og god jul til alle sammen!

Hadde blitt lovet gravstein i løpet av helga, men da den fremdeles ikke var kommet sent i går kveld var overraskelsen stor da den var på plass da vi var på kirkegården for å legge ned krans for et par timer siden.

Steinen var fin og det var godt og vondt på samme tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...