Edie Skrevet 9. november 2012 #561 Del Skrevet 9. november 2012 100 % enig med det Havbris skriver. Tror du har gitt mange noe å tenke på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 9. november 2012 #562 Del Skrevet 9. november 2012 (endret) Håper jeg har gitt folk noe å tenke på. Det kommer dessverre fler etter meg som vil oppleve det samme, og om ikke annet kanskje folk kan endre fokus. De som er så heldige og IKKE opplever det samme vil kanskje stoppe opp og reflektere over hvor heldige de er. Jeg har 3d bilder på kjøleskapet tatt 2 uker før hun døde. Vi fikk ikke noen spesielt gode bilder fra 3d ul, men nå er disse bildene det kjæreste jeg har fordi jeg vet at hun levde på disse bildene og så ut til å ha det trygt og godt. Ingen sorg er lik, og det er umulig for meg å sette meg inn i hvordan det er å miste et levende barn. Men her jeg er NÅ ville jeg gitt både ben og armer bare for å få kjenne henne i livet i noen sekunder og gitt henne muligheten til å høre hvor høyt hun var elsket. Jeg klaget mye under svangerskapet og klarte ikke å glede meg så mye. Hadde ALT av plager; bekkenløsning, ødem, høy vektøkning og urinlekkasje. Problemene overskygget gleden over den lille. Det har jeg dårlig samvittighet for i dag, og kunne jeg gått tilbake ville jeg båret frem Eiril én gang til - selv om hun døde - bare for å la henne vite at jeg gledet meg. Endret 9. november 2012 av Sobril Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 9. november 2012 #563 Del Skrevet 9. november 2012 Jeg er 150% sikker på at Eiril vet at hun er elsket. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annemor30 Skrevet 9. november 2012 #564 Del Skrevet 9. november 2012 Hun vet garantert at hun var bæde ønsket og elsket kjære deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Japp Skrevet 9. november 2012 #565 Del Skrevet 9. november 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 13. november 2012 #566 Del Skrevet 13. november 2012 <3 Jeg har vært bortreist, så jeg så ikke PM'n før det var for sent. Men takk for at du sendte til meg, jeg skal prøve å få tak i den. Vil veldig gjerne lese! Og alle klager på plager under graviditeten. Det er lov og helt normalt det, ikke noe man skal ha dårlig samvittighet for.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tibbie Skrevet 13. november 2012 #567 Del Skrevet 13. november 2012 Snufs, snufs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Magdalene Skrevet 14. november 2012 #568 Del Skrevet 14. november 2012 Veldig godt skrevet i avisen, Sobril! Noe å tenke på for oss alle. En god fra meg, med ønsker om alt godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 15. november 2012 #569 Del Skrevet 15. november 2012 Beklager, alle sammen, men avisen må ha gått i papiravfallet ved et uhell, for borte er den... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 15. november 2012 #570 Del Skrevet 15. november 2012 Jeg fikk dessverre ikke lest den, det gikk i glemmeboken i en travel hverdag. Men jeg er sikker på at den vil bidra positivt til mange, det er viktig at også de som mister barn i magen blir hørt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PantheraUnica Skrevet 15. november 2012 #571 Del Skrevet 15. november 2012 Hvor var det artikkelen sto? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muscae Skrevet 24. november 2012 #572 Del Skrevet 24. november 2012 (endret) Kan man sende bilder via pm? Så kan jeg scanne den til deg? Det var en nydelig, rå, vakker og tankevekkende tekst. Informativ og opplysende, rørende og vond... Kan du sende den til meg også? Jeg mente å kjøpe VG den dagen, men glemte det bort mens jeg var på butikken, da jeg aldri kjøper VG ellers. Edit: når jeg leste videre så jeg at du ikke har den lenger... Er det noen andre som har den? Endret 24. november 2012 av Kjemi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 25. november 2012 #573 Del Skrevet 25. november 2012 Den ligger på VG+ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Magdalene Skrevet 25. november 2012 #574 Del Skrevet 25. november 2012 Hei! Hvordan går det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tinylene Skrevet 25. november 2012 #575 Del Skrevet 25. november 2012 Den ligger på VG+ Hvilken utgave? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 26. november 2012 #576 Del Skrevet 26. november 2012 Hei alle sammen. Meg går det greit med. Dvs - noen ganger føles det som jeg tar ett skritt frem og to tilbake. Har imidlertid skjedd mye i det siste. Ting som gjør at jeg er litt "satt ut av spill" i dette tankekaoset (ingenting negativt altså). Så jeg kommer sterkere tilbake når alt har roet seg Takk for at dere tenker på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 26. november 2012 #577 Del Skrevet 26. november 2012 Ta vare på deg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tropic Skrevet 26. november 2012 #578 Del Skrevet 26. november 2012 (endret) Håper det går bra med deg, Sobril. Iallefall så bra som det kan gå under omstendighetene. Da har jeg fått lest teksten, og jeg vil bare si at den virkelig er en tankevekker for oss alle sammen. Du tar også opp et par situasjoner som jeg har sett på som naturlige tidligere, men som jeg nå skjønner at for de pårørende kan de være veldig såre og vanskelige. Endret 26. november 2012 av Tropic 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annemor30 Skrevet 26. november 2012 #579 Del Skrevet 26. november 2012 Ta godt vare på deg selv:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 26. november 2012 #580 Del Skrevet 26. november 2012 Jeg har virkelig tatt dine ord om døden til meg. Det er et forferdelig vanskelig tema, likevel har vi drøftet det som kolleger og venner. Og selv om tema er vanskelig tror jeg likevel at det på forholde selg til et dødt barn blir lettere nå når jeg har tenkt over det. Forhåpentligvis vil jeg - hvis den dagen skulle komme - kunne være en støtte for en som viser meg bilde av sitt nyfødte, men døde barn. Takk for at du får oss til å tenke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå