Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Ethereal
Skrevet

Hva synes dere om parfymen Stella fra Stella McCartney? Jeg har testet den flere ganger, og selv om jeg egentlig ikke liker roselukt, synes jeg den lukter godt når den får "satt" seg litt. Men jeg er usikker, og lurer på om det ville evt være et feilkjøp, eller bare en latecomer. Jeg har flere slike, som jeg ikke har likt først, men som har blitt favoritter etter en stund. Eksempler er Chance fra Chanel og D&G Feminine.

Vet noen sånn ca prisen?

Videoannonse
Annonse
Gjest Zobel28
Skrevet

Jeg kjøpte Stella med en gang den kom ut. Husker ikke prisen, Sikkert 350-400 kroner tipper jeg. Jeg er fremdeles glad i Stella parfymen.'

Ellers når vi er i parfymehjørnet må jeg bare anbefale Gucci II og Acqua di Parma som to deilige dufter.

Gucci II er helt ny i Norge nå. Den er nydelig rosa og feminin.

Acqua di Parma dufter av sicilia, sitroner, blomster osv.

Gjest Ethereal
Skrevet

Får du Acqua di Parma i Norge? De har en nydelig mandelduft, Mandorlo di Palma. For tida bor jeg i Nederland, og her får du tak i det aller meste. Gucci EdP II er ikke helt min ting, men jeg liker den aller første, den tunge, brune.

Må lukte flere ganger på Stella. Reiser på ferie hjem om tre dager, og skal innom duty free på Schiphol. Nå er ikke ting så veldig billige, men en unnskyldning er alltid god å ha :wink:

Gjest Zobel28
Skrevet

Du får kjøpt Acqua di Parma hos Porto Nuovo i Bygdø Alle. Her har de også et lite utvalg av Cesare Paciotto sko. Tror at skoene er det eneste sted i skandinavia hvor du får kjøpt de...

Hos Porto Nuovo har de i tilleg litt av lifestyle tingene til Acqua di Parma. Duftlys, skinnsminkevesker osv. Alt forrykende flott og litt dyrt.

Tror de har tre dufter fra Acqua di Parma.

Gjest Étoile
Skrevet

Ønsker meg Stella parfymen jeg også, synes den lukter utrolig deilig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...