AnonymBruker Skrevet 4. august 2012 #1 Del Skrevet 4. august 2012 Nå som det nærmer seg skolestart igjen, begynner jeg å tenke på høstklær. Hva blir inn til høsten? Og hva MÅ dere ha til høsten? Hva synes dere er de fineste klærne i butikkene nå? Kom gjerne med bilder av hva DU har lyst på! Herlig med inspirasjon Anonym poster: 498891008b82e6013af56aadb8852204 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kills Skrevet 4. august 2012 #2 Del Skrevet 4. august 2012 Uff, trist å tenke på at høsten er rett rundt hjørnet når jeg knapt har sett noe til sola denne sommeren. Høstmoten gleder jeg meg til hvertfall! Blir nok litt nye klær i september Nå så har jeg ikke fulgt helt med på hva som er in igjen i år, men har hørt snakk om boots i skinn (som vanlig), strikk (gjerne "western-inspirert" med frynser), oversized dongrijakker, burgunder.. Haha, jeg kommer faktisk ikke på mer. Håper flere kommer med innspill! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladjentaa Skrevet 4. august 2012 #3 Del Skrevet 4. august 2012 (endret) Jeg er heller ikke så opptatt av hva som er in, men er veldig glad i alle slags klær og går med det jeg selv liker. Handler mye på nett og i de vanligste kjedebutikkene, og ser at de fleste har begynt å få inn høstklær nå! Jeg fikk blant annet H&M-katalogen i posten for noen uker siden, og her er noe av det jeg har lyst på derfra: Ang farger synes jeg det er fint med mørke farger om høsten, som f.eks svart, grått, brunt, beige, grønt, sennepsgult, lilla, metallic, militærgrønt, vinrødt, mørkeblått som jeg egentlig mener er ganske typiske høstfarger.. Gleder meg til høsten! Endret 5. august 2012 av gladjentaa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Transelise Skrevet 5. august 2012 #4 Del Skrevet 5. august 2012 Hei, har sett i katalogene, ikke noe spennende der for meg. håper det blir bedre i butikkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladjentaa Skrevet 5. august 2012 #5 Del Skrevet 5. august 2012 Jeg finner alltid noe jeg får lyst på i katalogene eller på nettet..! Her er noen av mine favoritter fra Gina Tricot: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå