Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Den foundationen og pudderet jeg bruker, blir "kakete", eller legger seg akkurat som et lag over huden. Ønsker en foundation som legger seg fint, og som gjør huden glatt! Og et pudder til å ha over, og som ser naturlig ut, men som er mattende og får foundationen til å holde. Er åpen for alle prisklasser! :) Men helst noe jeg kan få i en butikk, liker ikke å bestille slike ting på nettet!

Noen som har noe å anbefale? Jeg er ung, 18 år, lite kviser, huden kan lett bli tørr, men er også fet på samme måte.. Resultatet jeg er ute etter, er glatt og naturlig!

Anonym poster: 657823a4e987c2f018190fee8a8425f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

id bare minerals med mineral veil over =)) jeg er som deg, både tørr og fet samtidig og denne er perfekt! den dekker utrolig bra samtidig som den ser naturlig ut. Mineral veilen matter og gjør at sminken sitter på hele dagen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg anbefaler Mineral Hygienics over ID om man skal holde seg til mineralsminke da jeg synes ID fremhever porer(bruker det ikke selv, men legger merke til det hos andre). Er også billigere enn ID - funker bra på min hud som er ganske tørr, men også blir blank i tsone(er litt usikker på om jeg tåler micaen i det, dog - men det merker du fort).

Det er litt vanskelig å vite nøyaktig hva slags hud du har - men jeg ville gått for en flytende foundation - og så heller hatt tranclusent powder over, det kaker seg ikke - om du er forsiktig med mengdene.

Ett jeg er nokså fornøyd med er The Balms Sexy Mama - men dette er ikke et pudder du dekker hele ansiktet med. Dette skal mer brukes i tsone kun for å matte, og jeg synes ikke det er fint å legge "lag på lag". Det matter virkelig.

Mineral Hygenics(som er mineralsminke) sitt pudder kommer i to varianter, og matter mindre enn The Balm.

Ett annet pudder jeg nettopp har oppdaget er Dior sitt fra Diorskinserien, men det gir bittelitt for mye glød for min smak. Passer dog veldig godt til litt tørr hud - og ble ikke "skinnende", er bare meg som ikke er så fan av veldig dewy look.

Var forøvig lenge fornøyd med Clinique sin foundation for kombinert hud, men den kaker seg bittelitt hos meg nå(gjorde ikke det før) når jeg tar pudder over.

Anonym poster: d79fd65309075564388aeb463c9a265a

AnonymBruker
Skrevet

glemte selvsagt å legge til at jeg anbefaler MIneral Hygienics fordi jeg til nå har fått mest "glatt og jevn" hud av denne - og jeg har prøvd MYE, veldig mange mineralmerker, veldig mange pudre, og noen flytende varianter.

Hadde det ikke vært for at jeg kanskje reagerer på Micaen i hadde jeg sverget til det.

Anonym poster: d79fd65309075564388aeb463c9a265a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...