AnonymBruker Skrevet 4. august 2012 #1 Skrevet 4. august 2012 Skal møte en mann jeg har snakket med i ei god stund for første gang om ikke så lenge. Skal til oslo i forbindelse med jobb, så vi skal møtes der. Har dere noen tips til hva man kan gjøre i Oslo på tidlige kvelder. Spisesteder, uteplasser etc? Og Hvordan kan man unngå at det blir pinlig stillhet? Setter pris på om dere kan komme med noen emner etc jeg kan ta opp Anonym poster: 8eb4be448afb25b4b852a5bbf3ad6d6e
AnitaB Skrevet 4. august 2012 #2 Skrevet 4. august 2012 Jeg ville gått for samtaleemner som forteller deg litt om ham/henne uten å være av for personlig og utleverende karakter. Veldig fint med spørsmål som gir deg litt å jobbe videre med også. Eksempler kan være: - Hvis du skulle reise ut i verden; hvilke 3 steder har du mest lyst til å reise til? Hvorfor akkurat de? - Hva liker du å finne på når du har en fri dag/lørdag/helg? - Hvis du fikk muligheten til å gjøre en ting med garanti om at du ville få det til, hva skulle du gjort? - Hva er ambisjonene dine? Litt tørt spørsmål men kan gi deg mange ting å snakke videre om. - Hvilken ene ting er det som irriterer deg mest på jobben/skolen? - Hvem er den merkeligste/rareste personen du noen gang har kjent/møtt? Bare noen kjappe forslag til type spørsmål som kan være litt okay å ha i bakhånd.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2012 #3 Skrevet 4. august 2012 Jeg ville gått for samtaleemner som forteller deg litt om ham/henne uten å være av for personlig og utleverende karakter. Veldig fint med spørsmål som gir deg litt å jobbe videre med også. Eksempler kan være: - Hvis du skulle reise ut i verden; hvilke 3 steder har du mest lyst til å reise til? Hvorfor akkurat de? - Hva liker du å finne på når du har en fri dag/lørdag/helg? - Hvis du fikk muligheten til å gjøre en ting med garanti om at du ville få det til, hva skulle du gjort? - Hva er ambisjonene dine? Litt tørt spørsmål men kan gi deg mange ting å snakke videre om. - Hvilken ene ting er det som irriterer deg mest på jobben/skolen? - Hvem er den merkeligste/rareste personen du noen gang har kjent/møtt? Bare noen kjappe forslag til type spørsmål som kan være litt okay å ha i bakhånd. Takk for svar mange gode spørsmål der, tror det vil hjelpe mye! Noen andre som kan fortelle litt om plasser å dra til osv i Oslo? Anonym poster: 8eb4be448afb25b4b852a5bbf3ad6d6e
Gjest Solise Skrevet 10. august 2012 #4 Skrevet 10. august 2012 (endret) .. Endret 10. august 2012 av Solise
AnonymBruker Skrevet 12. august 2012 #5 Skrevet 12. august 2012 Takk for svar mange gode spørsmål der, tror det vil hjelpe mye! Noen andre som kan fortelle litt om plasser å dra til osv i Oslo? Anonym poster: 8eb4be448afb25b4b852a5bbf3ad6d6e Hvis du gir et lite hint om hvilken aldersgruppe dere er i, og hva slags type sted du kunne tenke deg, blir det litt lettere å komme med innspill om sistnevnte. Anonym poster: b9c0a36e4fd61b68b988d0e8638b2e63
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå