Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har forslag til hvor jeg kan få tak i en bunadspose som ikke er svart? Det lille jeg har funnet gjennom nettsøk er rimelig trasige greier... En fin bunad fortjener fin oppbevaring! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg bare ville ring div. husflider og spurt om å få sydd en i ønsket farge.

Min er i hvit lin og brodert navnet mitt på. Så burde jo være mulig å få tak i.

Jeg fikk den så har ikke bestilt selv, men vet den er laget i Tromsø.

Skrevet

Er du veldig kreativ og flink med en symaskin, kan du jo kjøpe stoff og sy selv. Om du har en symaskin er det rimelig greit å sy :)

Skrevet

Er du veldig kreativ og flink med en symaskin, kan du jo kjøpe stoff og sy selv. Om du har en symaskin er det rimelig greit å sy :)

Jeg har symaskin men mangler alt som måtte ligne talent når det kommer til stoff og nål og tråd :fnise:

Skal være en gave, så legger heller litt penger i en pose som ser bra ut.

Wanita: Jeg får prøve det. Du vet ikke tilfeldigvis hvor den er laget? Bor i Tromsø selv, så stikker gjerne innom anbefalte steder.

Skrevet

Nei, vet dessverre ikke hva det heter der. Kunne ha peka om jeg var der (om det eksisterer der enda) men jeg skal prøve å huske å spørre min far når jeg snakker med han. Er han som kjøpte den til meg når jeg arva bunaden. Så Har hatt posen i ca 10 år nå

Skrevet

Tror de faktisk har hvite poser på biltema

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...