Ego Skrevet 4. august 2012 #1 Skrevet 4. august 2012 Er det noen her som har forslag til hvor jeg kan få tak i en bunadspose som ikke er svart? Det lille jeg har funnet gjennom nettsøk er rimelig trasige greier... En fin bunad fortjener fin oppbevaring!
Wanita Skrevet 5. august 2012 #2 Skrevet 5. august 2012 Tror jeg bare ville ring div. husflider og spurt om å få sydd en i ønsket farge. Min er i hvit lin og brodert navnet mitt på. Så burde jo være mulig å få tak i. Jeg fikk den så har ikke bestilt selv, men vet den er laget i Tromsø.
Tropic Skrevet 5. august 2012 #3 Skrevet 5. august 2012 Er du veldig kreativ og flink med en symaskin, kan du jo kjøpe stoff og sy selv. Om du har en symaskin er det rimelig greit å sy
Ego Skrevet 5. august 2012 Forfatter #4 Skrevet 5. august 2012 Er du veldig kreativ og flink med en symaskin, kan du jo kjøpe stoff og sy selv. Om du har en symaskin er det rimelig greit å sy Jeg har symaskin men mangler alt som måtte ligne talent når det kommer til stoff og nål og tråd Skal være en gave, så legger heller litt penger i en pose som ser bra ut. Wanita: Jeg får prøve det. Du vet ikke tilfeldigvis hvor den er laget? Bor i Tromsø selv, så stikker gjerne innom anbefalte steder.
Wanita Skrevet 5. august 2012 #5 Skrevet 5. august 2012 Nei, vet dessverre ikke hva det heter der. Kunne ha peka om jeg var der (om det eksisterer der enda) men jeg skal prøve å huske å spørre min far når jeg snakker med han. Er han som kjøpte den til meg når jeg arva bunaden. Så Har hatt posen i ca 10 år nå
Musaleem Skrevet 6. august 2012 #7 Skrevet 6. august 2012 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=33149223
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå